Mazda a comercializat 2.009 unități în România în 2020 și și-a menținut cota de piață de 2,5% din segmentul autoturismelor de import, conform datelor oficiale referitoare la înmatriculările de autovehicule.
Cel mai vândut model pe piața locală a fost Mazda CX-30. Noul SUV compact al constructorului a contabilizat 646 de unităţi, surclasând Mazda3, care a beneficiat de 616 comenzi, și Mazda CX-5, liderul din ultimii doi ani, care s-a vândut în 494 de unități.
Cititi si Trecerea la vehicule electrice ar putea face mașinile inaccesibile.
„În contextul economic și sanitar dificil din 2020 am reușit să ne conservăm cota de piață de 2,5% în ceea ce privește înmatriculările autoturismelor de import. A fost un efort susținut al echipei Mazda România și al partenerilor noștri, ce a avut la bază modelele de generație nouă Mazda CX-30 și Mazda3. SUV-ul CX-30 a reușit să fie preferatul clienților și a acumulat o treime din totalul vânzărilor. Noul model complet electric, Mazda MX-30, ne-a depășit așteptările și a înregistrat 53 de unități vândute, deși livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Citeste si:
Mazda MX-30, primul model electric de la Mazda, a fost ales de 53 de clienți.
Cititi si Toyota pregătește o mașină electrică cu încărcare în 10 minute.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: