Cel mai performant BMW M5 construit vreodată, primul BWM M5 CS, care accelerează în 3 secunde până la 100 km/h va costa în România 178.000 euro cu TVA.

BMW M GmbH îşi extinde gama de modele CS ultrasportive odată cu lansarea BMW M5 CS.

Motorul V8 de 4,4 litri, cu tehnologia BMW M TwinPower Turbo, dezvoltă 635 CP la BMW M5 CS - cu 10 CP mai mult decât la BMW M5 Competition. Acest lucru face ca noul model ediţie specială să fie cel mai puternic automobil din istoria BMW M.

Echipat cu transmisie M Steptronic cu Drivelogic, BMW M5 CS sprintează de la 0 la 100 km/h în 3,0 secunde, fiind mai rapid cu 0,3 decât BMW M5 Competition la aceeaşi viteză. Modelul are nevoie de doar 10,4 secunde pentru a ajunge de la 0 la 200 km/h - cu 0,4 secunde mai puţin decât BMW M5 Competition. Viteza maximă este limitată electronic la 305 km/h.

Scaunele din faţă M Carbon sunt îmbrăcate în piele Merino fină de culoare neagră, cele din spate în piele Merino, iar toate patru au accente Mugello Red.

Tetierele afişează o schiţă a legendarului circuit Nürburgring. BMW M5 CS include şi alte elemente de personalizare speciale: conturul grilei BMW în Gold Bronze, tuburile de lumină în formă de L ale farurilor BMW Laser, iluminează galben în loc de alb atunci când sunt pornite faza scurtă, faza lungă sau Welcome Ligts, un ultim dealiu care este o referinţă la curesele de GT unde acum BMW participă cu BMW M6 GT3 şi BMW M8 GTE.

Ediţia specială BMW M5 CS se deosebeşte de BMW M5 Competition prin accente exclusive în Gold Bronze, plus o serie de elemente ale caroseriei din plastic armat cu fibră de carbon (CFRP) şi unele din fibră de carbon.

Conturul grilei este finisat în Gold Bronze, iar această nuanţă frapantă decorează şi inscripţiile "M5 CS" de pe grila radiatorului, branhiile M de pe aripile faţă şi capota portbagajului. Modelul vine, în exclusivitate, cu un finisaj Gold Bronze jantelor forjate M de 20 de ţoli, cu design Y-spoke, de la BMW M5 Competition. Pragurile dispun de inscripţii "M5 CS" iluminate.

Capota BMW M5 CS este fabricată în întregime din CFRP uşor şi are prize de aer cu aplicaţii din fibră de carbon. Spliterul de pe spoilerul faţă, capacele oglinzilor exterioare familiare de la BMW M8, spoilerul spate suplimentar de pe capota portbagajului şi difuzorul spate sunt fabricate tot din CFRP. În plus faţă de funcţia lor aerodinamică, aceste piese - cum ar fi capacul compartimentului motor M Power cu sigla M colorată complet şi amortizorul de admisie din fibră de carbon vizibilă - contribuie şi la realizarea undei reduceri a masei cu aproximativ 70 de kilograme faţă de BMW M5 Competition.

Inginerii BMW M au scăzut şi mai mult masa prin reduceri atente ale izolaţiei fonice şi ale cusăturilor din PVC. Cvartetul de ţevi de eşapament, din oţel inoxidabil are un aspect chiar mai concentrat decât cele ale BMW M5 Competition.

Sursa foto: BMW

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri