Citroen C4 Picasso a intrat pe piata romaneasca

Automotive Trading Services (ATS), importatorul automobilelor Citroen, a lansat luni pe piata modelul C4 Picasso, cu cinci locuri, varianta mai mica a lui C4 Grand Picasso, automobil de sapte locuri lansat in toamna lui 2006.

Noua generatie C4 Picasso e disponibila in patru versiuni de motorizare: doua pe benzina si doua pe motorina, cu puteri cuprinse intre 110 si 143 de cai. Preturile variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 17.612 si 24.633 euro, cu TVA inclus, informeaza NewsIn.

"La exterior C4 Picasso se diferentiaza de fratele sau mai mare C4 Grand Picasso prin bara fata accentuata, grila integrata si consola spate radical modificata prin reproiectarea stopurilor, arcuirea proeminenta a plafonului, toate subliniate de prezenta unui eleron discret ", precizeaza comunicatul importatorului.

C4 Picasso face parte din segmentul vehiculelor MPV, asa - numitele "vehicule multi-propuse", masini care sunt mai flexibile decat alte tipuri deoarece scaunele se pot rabata sau chiar scoate afara, capota e mai scurta, masinile sunt mai inalte, iar pasagerii au mai mult spatiu interior decat la breakuri la sedanuri.

C4 Picasso concureaza pe piata romaneasca cu Renault Scenic, Opel Zafira sau Ford Focus C-MAX. Citroen a intrat pe segmentul MPV acum opt ani odata cu lansarea lui Xsara Picasso, predecesorul lui C4 Grand Picasso.

In 2006, pe piata romaneasca s-au vandut 4.194 de automobile Citroen, in crestere cu aproape 20% fata de cele 3.511 vandute in 2005. In primele doua luni ale acestui an, romanii au cumparat 596 de vehicule ale marcii franceze.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri