Land Rover prezintă Defender V8 și Defender V8 Carpathian Edition

Land Rover a lansat Defender V8 și Defender V8 Carpathian Edition, ca parte a demersurilor de extindere a familiei sale de vehicule cu tracțiune integrală.

Defender V8 dispune de un motor pe benzină supraalimentat de 525 CP și reglaje ale suspensiei și transmisiei. Noul model exclusiv Carpathian Edition are la bază modelul Defender V8, iar noul XS Edition înlocuiește model First Edition, combinând un concept personalizat și îmbunătățiri ale specificațiilor interioare și exterioare.

Prin introducerea unor noi pachete pentru exterior, a fost extins și potențialul de personalizare al modelului Defender. Pachetele Bright, Extended și Extended Black cuprind elemente ornamentale și de finisaj individualizate, menite să accentueze profilul lui Defender.

O altă actualizare constă în conectivitate. Sistemul multimedia și de navigație ultramodern Pivi Pro cu care este dotat modelul Defender este acum disponibil cu o serie de noi funcționalități dezirabile, inclusiv opțiunea unui ecran tactil de 11,4 inci.

Citeste si:
Toyota Yaris a fost desemnată Mașina Anului în Europa
Toyota Yaris a fost desemnată...

Puterea provine de la motorul Land Rover supraalimentat V8 de 5 litri pe benzină, care produce 525 CP și un cuplu de 625 Nm și este transmisă prin intermediul unei cutii de viteze automate cu opt trepte. Defender V8 90 accelerează de la 0-100km/h în doar 5,2 secunde, are o viteză maximă de 240 km/h. Consumul maxim de combustibil este 14,5 l/100km, iar emisiile de CO2 pornesc de la 327g/km.

Clienții pot alege dintre trei culori - Carpathian Grey , Yulong White și Santorini Black , iar pentru Carpathian Grey și Yulong White este disponibil plafonul exterior de culoare Narvik Black. Detaliile exterioare în culoarea Shadow Atlas (violet închis cu irizări de albastru) completează finisajul distinctiv al noului Defender V8.

La interior, Defender V8 este echipat cu scaune tapițate cu piele Ebony Windsor cu accente Miko Suedecloth și Robustec, finisate cu sigla unică de culoare Ebony. Cadrul planșei de bord a modelului Defender este expus, fiind finisat într-o culoare specială Satin Black. Volanul cu patru spițe este îmbrăcat în Alcantara și este pus în valoare de padele de schimbare a vitezelor finisate în crom satinat, unice pentru modelele V8. Compartimentul airbagului și schimbătorul de viteze sunt îmbrăcate în piele, iar pragurile iluminate sunt completate cu sigla modelului V8.

Citeste si:
Mercedes-Benz a prezentat SUV-ul EQB la Shanghai
Mercedes-Benz a prezentat...

Defender V8 Carpathian Edition

Noul model exclusiv Carpathian Edition, finisat exclusiv în culoarea exterioară Carpathian Grey, se distinge prin plafonul exterior, capota și, pentru prima dată pe noul Defender, ușa spate contrastantă, în culoarea Narvik Black. Printre elementele de identitate vizuală adiționale se numără finisaje personalizate ale siglelor V8 Carpathian Edition, inele de remorcare de culoare Satin Black și etriere de frână distinctive de culoare Xenon Blue.

Defender XS Edition

La exterior, XS Edition se identifică prin apărători personalizate de culoarea caroseriei în partea inferioară și a pasajelor roților, precum și prin jantele distinctive de 20” din aliaj, cu finisaj de tip diamant, finisate gri satinat. Sunt disponibile patru culori exterioare: Silicon Silver, Hakuba Silver, Gondwana Stone și Santorini Black.

Citeste si:
Prima bursă de transport digital din România
Prima bursă de transport...

Modelul este disponibil cu o gamă de motorizări puternice și eficiente, printre care P400 benzină, P400e Plug-in Hybrid (PHEV) și D250 Mild Hybrid (MHEV) motorină.

Clienții Defender X, Defender X-Dynamic și Defender V8 pot alege noul pachet Extended Black. Acesta oferă finisaj Gloss Black pentru scuturile față și spate, grila radiatorului, finisajul caroiat al capotei, sigle, apărătorile caroseriei inferioare și pasajelor roților, pentru un aspect impunător.

Sursa foto: Land Rover
Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri