Deși industria auto se luptă printr-o penurie globală de semiconductori, se pare că afacerea Tesla nu este prea afectată, scrie publicația The Verge. Producătorul auto din Silicon Valley a anunțat cel mai bun început de an, în ciuda faptului că nu a a produs niciun sedan Model S sau SUV Model X.

Acest lucru se datorează în mare parte faptului că Tesla continuă să crească producția la modele 3 și model Y pe care le fabrică și le vinde în fabrica sa veche de un an din Shanghai, China, validând obiectivul de lungă durată al CEO-ului Elon Musk de localizare a producției în cele mai mari piețe din lume pentru vehicule electrice.

Ca rezultat, Tesla a generat vânzări de 10,4 miliarde de dolari în primul trimestru și a înregistrat un profit de 438 milioane dolari. Aceasta este practic dublul veniturilor pe care le-a generat în primul trimestru al anului 2020, când Tesla a trebuit să-și închidă temporar fabrica din China din cauza primelor focare de coronavirus.

Acesta este al șaptelea trimestru consecutiv în care Tesla a obținut profit, deși compania a fost din nou susținută prin vânzarea de credite de emisie către alți producători de automobile. Tesla a declarat că a vândut un credit record în valoare de 518 milioane de dolari. Compania a prezentat creșterea vânzărilor de credite de reglementare ca fiind pozitivă, dar mulți adepți apropiați ai Tesla așteptau momentul în care compania va obține un profit pe baza produselor pe care le vinde.

De asemenea, compania a anunțat că a câștigat aproximativ 101 milioane dolari pentru vânzarea de bitcoin în primul trimestru. Tesla spunea în ianuarie că a cumpărat criptomonede în valoare de 1,5 miliarde de dolari și a început să le permită clienților să cumpere cu bitcoin mașinile.

Sursa foto: Agerpres Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri