General Motors Corp nu va face o oferta pe preluare a diviziei Chrysler apartinand grupului DaimlerChrysler, lasand fondul privat de investitii si furnizorul de componente auto Magna singur in aceasta cursa, a anuntat o sursa familiara cu aceasta afacere, informeaza NewsIn. General Motors ar putea fi mai interesat sa observe evolutia acestei licitatii si sa achizitioneze anumite active Chrysler pe care grupul Magna nu va dori sa le cumpere, a adaugat sursa.

Sursa a facut aceste comentarii dupa aparitia unui raport in cotidianul Times, care, citand surse familiare discutiilor privind vanzarea acestei divizii, a afirmat ca General Motors. Alte surse familiare cu aceste discutii au precizat ca banca americana de investitii J.P. Morgan Chase consiliaza grupul german DaimlerChrysler, producator al brandului de automobile Mercedes, in ceea ce priveste posibila vanzare a diviziei sale americane. J.P. Morgan a refuzat sa comenteze aceste informatii.

Grupul Chrysler a anuntat pierderi operationale de 1,12 miliarde euro pentru anul 2006 si a lansat un program de restructurare ce va avea drept efect concedierea a peste 13.000 de angajati si inchiderea unei uzine de productie, acest plan de restructurare avand drept scop revenirea companiei pe profit.

Chrysler este profund afectata de concurenta producatorilor asiatici care acapareaza tot mai mult din piata americana, si a lovit si in afacerile celorlalti doi mari producatori americani de automobile, Ford si General Motors.

GM si DaimlerChrysler sunt implicate si intr-un joint venture cu BMW, pentru a dezvolta un sistem hibrid care va fi folosit la o viitoare versiune a masinii de teren Dodge Durango.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri