ATP Trucks Automobile, compania producătoare de autovehicule de transport rutier și persoane din România, anunță primul face lift pentru camionul Truston 8x4, 430 CP și includerea unui nou produs în portofoliu.

Truston se produce și se va comercializa și în varianta de Cap tractor caracteristică a modelului configuraţie 4x2, 480 CP, cu variante de cabină low şi high roof. Primul cap tractor 4x2 high roof a ieșit de pe linia de producție și intră în procesul de testare în vederea omologării.

Truston 4x2 este propulsat de motorul WP13.480E63 Euro6 Diesel (Powered by Weichai). Șasiul vine pe profilul de 9mm. Axe față: 7,5 t, axe spate: 13 t, rezervor 600 l, sistemul de frânare este definit de tehnologia Wabco. Opțional, produsul poate fi configurat cu cutie automată, cutie AMT (Automatic Mechanic Transmission) sau cutie manuală.

“Cap tractorul Truston 4x2 a venit ca un răspuns la cererea pieței, pretabil segmentului construcţii, transport mărfuri speciale dar și generale. Experiența noastră s-a consolidat o dată cu producția și comercializarea primelor produse Truston foarte bine asimilate în piață și iată că am avut nevoie de mai puțin de 2 ani pentru a veni cu un nou produs. Primul cap tractor 4x2 high roof a ieșit de pe linia de producție și intră în procesul de testare în vederea omologării”, a a declarat Lucian Varga, Directorul General al ATP Trucks.

În 2019, ATP Trucks lansa pe piață primul model Truston 8x4, 430 CP - autobasculată și autobetonieră.

“Toate cele 50 de camioane produse de noi pânâ în prezent au fost vândute. Pe acest segment am înregistrat o cifră de afaceri de 4,3 milioane euro. Etapa face lift ne găsește fără camioane în stoc, însă cu peste 100 de comenzi ferme din partea clienților. Truston este soluția excelentă nu doar în cariere și balastiere ci și în domeniul construcțiilor de drumuri, civile, hidrotehnice. Am livrat camioanele noastre spre clienți care acoperă toate aceste segmente de activitate”, a declarat Lucian Varga.

Cea mai importantă caracteristică a Truston rămâne rezistenţa. Varianta 8x4 este construită pe două profile în C, 8 + 7 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului. Sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe față (25 cm) și 13 foi pe spate (30 cm). Motorul este Powered by Weichai. Weichai este Numarul 1 mondial la vânzarea de motoare comerciale diesel de peste 6.000 cmc.

Încă de la primul model Truston, conceptul producătorului ATP Trucks s-a orientat spre nevoile șoferului: fie că a fost vorba despre claritatea și simplitatea instrumentelor de bord, fie despre elemente de confort aduse în dotarea standard.

“Pe măsură ce am avansat cu producția și mai ales cu vânzarea, ne-am dat seama că putem mai mult. Dacă pe piața de profil se practică dotarea camioanelor cu cabine simple și ieftine, iată că noi putem să asigurăm cabine moderne, de top, fără depășirea bugetelor”, a mai menționat Lucian Varga.

Anul acesta, ATP Trucks a lansat primul autobuz electric produs în România, cu omologare europeană: ATP Bus e-UpCity.

Sursa foto: ATP

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri