evoMAG se așteaptă ca vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) să crească anul acesta cu aproximativ 20%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse, ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe, și din dorința utilizatorilor de a petrece mai mult timp în aer liber, concomitent cu intrarea pe piață a mai multor produse, mai fiabile și mai accesibile.

evoMAG se așteaptă la vânzări de peste 5.000 de trotinete electrice, scutere electrice si biciclete electrice în 2021 și investește permanent în diversificarea portofoliului de produse. Trotinetele electrice rămân în topul preferințelor românilor.

Cititi si Mercedes-Benz a dezvoltat o trotinetă electrică

Piața de trotinete electrice din România este estimată la 20.000 - 30.000 de unități.

Românii vor trotinete electrice cu autonomie mare, ușoare și fiabile, care să se încadreze într-un buget de 2.000 de lei.

Urmărind tendințele din Vest, unde micro-mobilitatea electrică a devenit un fenomen social, am considerat încă de la început categoria de vehicule electrice ca fiind una strategică. În 2019, când am lansat categoria, am intrat în forță pe această nișă, cu un stoc mare de produse și foarte multe modele, și ne-am asigurat că vom avea și infrastructura necesară pentru a oferi suport constant, la un nivel foarte ridicat; de aici și înființarea service-ului pentru trotinete electrice, dar și preocuparea permanentă pentru dezvoltarea portofoliului de produse

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Cititi si Clujenii de la EastRide extind conceptul de curierat pe două roți în alte 4 noi orașe. Bucureștiul, pe listă

În prezent, evoMAG are în portofoliu peste 300 de modele de vehicule electrice, mai mult de jumătate fiind trotinete, de la peste 50 de furnizori interni și internaționali, la care se adaugă peste 150 de modele de accesorii și peste 350 de piese de schimb pentru vehicule electrice.

evoMAG este singurul magazin online din România care are service propriu pentru trotinete electrice.

Cea mai nouă categorie de produse adăugată este cea a scuterelor electrice, tot mai apreciate de români, datorită fiabilității acestora și pentru care sunt dispuși să aloce, în medie, 8.000 de lei.

Cititi si Aproximativ 7 km de piste noi de biciclete sunt gata în București

Clienții care își doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziționa produse mai ieftine. "Suntem însă în momentul în care deja, cea mai mare parte dintre clienții interesați de aceste produse își cumpără o a doua trotinetă electrică (pentru a o înlocui pe prima) mai rezistentă, mai fiabilă, mai ușoară și cu o autonomie mai mare și, pentru care sunt dispuși să plătească mai mult", mai spune antreprenorul.

De ce țin cont românii atunci când achiziționează o trotinetă electrică:

- Autonomia trotinetei,
- Dimensiunea acesteia,
- Design,
- Cât de rapid accelerează,
- Puterea motorului,
- Frâne,
- Timpul de încărcare
- Dotări (claxon, oglinzi, lumini)
- Accesorii,
- Acces la service.

Trotinetele electrice sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care, fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

Sursa foto: Andriy Bilous / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri