Grupul auto francez Renault a raportat vineri o creştere de 18,7% a vânzărilor în primul semestru al acestui an, în timp ce vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5%, graţie noului Sandero care a fost cel mai bine vândut model de pe piaţa de retail din Europa, informează Reuters, preluat de Agerpres.

"Într-un mediu care este perturbat în continuare de pandemia de COVID-19, Renault Group a vândut 1,422 milioane de vehicule în prima jumătate a lui 2021, în creştere cu 18,7% comparativ cu 2020 dar cu 24,2% mai puţin decât în prima jumătate a lui 2019", a informat proprietarul Dacia într-un comunicat de presă.

Directorul de vânzări de la marca Renault, Fabrice Cambolive, a subliniat că modele precum versiunea hibridă a Clio se vând bine, ceea ce permit grupului să facă progrese în termeni de preţ. În prima jumătate a acestui an, vânzările de automobile marca Renault au crescut cu 18,5% până la 901.500 de unităţi. Cambolive a spus că este greu de evaluat impactul crizei semiconductorilor asupra vânzărilor realizate până acum. "Am putut să ne jucăm cu stocurile, este greu de vândut efectul asupra vânzărilor", a spus Cambolive.

Vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5% până la 262.814 unităţi.

"Dacia Spring, automobilul electric accesibil, a demarat în forţă, cu peste 15.000 de comenzi plasate deja pentru livrare în toamnă. Dacia continuă cu reînnoirea întregii sale flote: după noul Sandero şi Logan la finele lui 2020, noul Duster a fost dezvăluit în luna iunie 2021 iar marca va prezenta un nou model de familie cu 7 locuri la salonul auto de la München din luna septembrie", a informat grupul auto francez.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri