Vanzarile diviziei premium a grupului auto Mercedes, detinut de Daimler Chrysler au scazut cu 8,2% in martie, pana la 127.000 de vehicule, au anuntat reprezentantii companiei.
Acest rezultat a scazut vanzarile din primul trimestru pana la 286.000 unitati, mai putin cu 2,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, anunta NewsIn, citand Reuters. Marca Mercedes-Benz a vandut 122.900 de automobile pentru pasageri in martie, cu 2% mai putin fata de vanzarile solide din martie 2006, in timp ce vanzarile Smart s-au prabusit cu peste 68%, pana la 4.100 de masini.

Cererea pentru modelul Smart ForTwo a scazut accentuat, inaintea lansarii, de la sfarsitul lunii trecute, a noii versiuni a acestei masini. "Vanzarile globale de Smart au fost in concordanta cu asteptarile", au spus reprezentantii Mercedes, care au subliniat ca au primit deja 50.000 de comenzi pentru noua versiune.

Compania a mai anuntat ca un numar din ce in ce mai mare de vizitatori au ajuns in showroomurile de pe piata interna pentru a analiza mai atent noua generatie de talie medie a Mercedes.

"Noul C-Class a pornit excelent la sfarsitul lunii martie. Pentru prezentarea modelului C-Class in data de 31 martie 2007, retailerii germani au inregistrat cel mai mare numar de vizitatori, cu un total de 470.000 de clienti in showroomurile lor", se mai precizeaza in declaratia companiei. Mercedes a mai anuntat ca a primit deja comenzi pentru 80.000 de masini sedan din noua generatie C-Class pana in momentul lansarii pe piata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri