Porsche Romania a vandut in primele trei luni ale anului peste 5.200 de masini Skoda, in crestere cu 33,5% fata de perioada similara a anului trecut,datorita gamei extinse de motorizari diesel care au facut din Skoda liderul pietei de import pe acest segment, informeaza NewsIn citand date prezentate de importator. in primele trei luni ale acestui an, pe piata romaneasca s-au vandut 5.294 de masini ale marcii din Cehia, iar in primul trimestru al anului trecut se vandusera 3.967 de unitati.

Anul acesta, cel mai vandut model a fost Octavia Tour - generatia precedenta a Octavia (1.728 de unitati), urmat de Fabia cu 1.721 de unitati si de Octavia cu 1.551. Masina de familie Roomster, lansata in toamna trecuta, si-a gasit 165 de clienti. Aproximativ 60% dintre masinile vandute de Skoda au fost diesel, ceea ce face ca marca ceha sa fie in acest an lider la numarul de masini diesel vandute in tara.

Porsche Romania sustine ca Skoda Octavia Tour a fost mentinuta in productie datorita potentialului prezent inca in anumite piete, printre care si Romania, unde anul trecut s-au vandut 6.666 de exemplare, iar pentru anul curent tinta este de 7.200.

Anul acesta, pe piata romaneasca va intra noua generatie a modelului Fabia si primul vehicul utilitar al Skoda, numit Praktik. in plus, modelele Octavia si Roomster vor fi disponibile in versiuni cu tractiune integrala si garda la sol inaltata, pentru parcurgerea unor suprafete de teren accidentat.

Anul trecut, pe piata romaneasca s-au vandut 20.541 de masini Skoda, in crestere cu 39% fata de anul 2005. Marca ceha a avut anul trecut 6,9% din piata, fiind devansata doar de Renault in topul vanzarilor marcilor din import.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri