SK Innovation (SKI), principalul producător de baterii din Coreea de Sud, are în vedere construirea celei de-a doua fabrici de baterii în străinătate, în Europa, în colaborare cu producătorul american de automobile Ford, potrivit surselor din industrie.

România, Ungaria și Polonia sunt privite ca principalii candidați pentru proiectul SKI-Ford, al cărui cost este estimat la circa 11 trilioane de woni, Ungaria câștigând un avantaj față de celelalte două țări din estul Europei, deoarece SKI are operațiuni acolo, potrivit G4Media.

„SKI și Ford urmează să anunțe un plan de înființare a unei companii mixte în Europa, în octombrie drept cea mai timpurie dată posibilă”, a spus o sursă. În ceea ce privește specificul, oficialii SK au refuzat să comenteze.

Este foarte posibil ca aceste două companii să semneze un memorandum de înțelegere (MOU) cu privire la compania din Europa, deoarece Ford și-a urmărit agresiv strategiile de electrificare a vehiculelor, concentrându-se pe Statele Unite și Europa.

Viitorul acord va prevedea o companie mixtă de 50:50 pentru a produce celule de combustibil pentru bateriile vehiculelor electrice (EV), deoarece SKI este unul dintre cei mai apreciați parteneri de baterii din punctul de vedere al Ford, a declarat o sursă pentru The Korea Times. Ford, producătorul auto nr. 2 din SUA, are fabrici în Germania, Turcia și România, în timp ce SKI este pe cale să construiască a treia fabrică de baterii în Ungaria.

Sursa foto: Ford Romania/Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri