DaimlerChrysler Automotive Romania si-a marit tinta de vanzari, pentru 2007, cu aproape 10%, pana la 6.500 de automobile, pe fondul cresterii vanzarilor la acest inceput de an si a perspectivelor pozitive asupra pietei, au declarat pentru NewsIn reprezentantii companiei
Compania se asteapta sa vanda 2.000 de masini Mercedes, 3.500 din utilitarele aceleiasi marci si 1.000 de vehicule pentru Chrysler Group (marcile Chrysler, Jeep si Dodge), a declarat, pentru NewsIn, Michael Grewe, CEO al DaimlerChrysler Automotive Romania, la evenimentul de lansare a noii generatii Mercedes C Klasse limuzina.

DaimlerChrysler stabilise in inauarie o tinta de vanzari de 6.000 de unitati, care acum a fost revizuita, iar Grewe nu exclude inca o ridicare a obiectivului pe parcursul acestui an, daca piata va merge bine. Directorul DaimlerChrysler Automotive Romania a precizat ca in prezent compania are 13 dealeri in tara, iar in urmatorii ani isi va mai adauga inca cinci. Daca tinta de vanzari va fi atinsa, progresul fata de anul trecut, cand concernul a vandut 4.800 de automobile, va fi de aproximativ 40%. In primele doua luni al acestui an vanzarile autoturismelor Mercedes au crescut cu peste 45%, pana la 255 de unitati, iar cele de utilitare au avansat cu peste 80%, pana la 348 de unitati.

Pentru grupul Chrysler, concernul estimeaza o dublare a vanzarilor anul acesta la 1.000 de unitati pe fondul lansarii in medie a trei modele noi pe marca in acest an, fata de un model anual cum se intampla pana acum. Astfel, la marca Chrysler tinta de vanzari este de 200 de unitati iar luna viitoare va fi lansata versiunea sedan a modelului Sebring, in timp ce in septembrie va veni varianta decapotabila a aceluiasi model.

La marca Jeep tinta de vanzari pentru 2007 este de 320 de unitati datorita lansarii in luna mai a modelelor Compass si apoi Patriot, a spus directorul de vanzari si marketing pentru marcile Chrysler, Jeep si Dodge, Florin Popa. El a adaugat ca tot in acest an va veni pe piata si noua generatie a modelului Jeep Wrangler care va fi comercializat in doua versiuni de dimensiuni diferite.

La marca Dodge, tinta de vanzari este de 480 de unitati, dupa ce anul acesta in mai va fi lansat automobilul de teren Nitro, iar o luna mai tarziu berlina Avenger. Marca Dodge a intrat oficial pe piata romaneasca in vara anului trecut, iar in prezent gama cuprinde numai modelul Caliber de clasa medie. Popa a precizat ca dublarea vanzarilor Chrysler Group in Romania este foarte posibila, deoarece, daca anul trecut - cand s-au vandut 500 de masini - clientii au optat in majoritate covarsitoare pentru unul dintre tre modele: Chrysler 300C, Jeep Grand Cherokee si Dodge Caliber, anul acesta vor avea de ales intre 12 modele, datorita noilor lansari.

Concernul DaimlerChrysler AG a lansat joi pe piata romaneasca noua generatie a limuzinei Mercedes C Klasse din care estimeaza ca va vinde 500 - 550 de unitati anul acesta. Masina e disponibila in opt versiuni de motorizate: cinci pe benzina si trei diesel, cu puteri cuprinse intre 136 si 272 de cai. Preturile variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 25.500 si 37.500 euro, cu TVA inclus. Noua limuzina C Klasse concureaza pe piata cu modele precum BMW seria 3 si Audi A4.

Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul Tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri