Secretarul de stat în Ministerul Transportului, Irinel Ionel Scrioșteanu, anunță semnarea contractului care ar face ca Centura Bucureștiului să fie modernizată în totalitate la 4 benzi.

”Toată Centura Bucureștiului va fi modernizată la 4 benzi. Așa cum am promis, nicio porțiune din Centura Bucureștiului nu va rămâne la câte o bandă pe sens. A fost semnat contractul pe Lotul I, A1-DN5. CNAIR a semnat contractul cu Asocierea IBB-HIB ROMANIA - IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH –AUTOTEHNOROM – VENTOR GRUP CONSULTING pentru Proiectare și Execuție „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) - Lot I între A1 (km 55+520) și km 54+700, inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765””, precizează Scrioșteanu.

Valoarea contractului este de 28,4 milioane de lei, fără TVA, asocierea GRAFIC TENDS - SVL PROEC fiind desemnată câștigătoare pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru ”identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Municipiului București inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB”:

  • Sector II cuprins între A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)
  • Sector I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)

Proiectarea modernizării Centurii de Sud a Bucureștiului, între A2 și A1, vizează lărgirea Centurii la 4 benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, reamenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile:

  • Ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului
  • Între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului
  • Intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului

𝗣𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱 𝗮 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗔𝟭 – 𝗗𝗡𝟭 – 𝗔𝟮

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Capitalei, între A1-DN1-A2 vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureștiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei și în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.

Această nouă etapă de modernizare trebuie să țină cont și de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia și propune soluții pentru intersecțiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile județene în localitățile: Chiajna, Dragomirești Vale, Tunari, Ștefănești și Moara Domnească – Găneasa, precum și cu drumurile naționale DN3, DN1 și DN7, adaugă secretarul de stat.

Sursa foto: Irinel Ionel Scriosteanu / Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri