Grupul Daimler AG a anunţat că divizia sa Mercedes-Benz a vândut anul trecut 2,05 milioane de vehicule, pierzând titlul global pe segmentul de maşini de lux pentru prima dată în ultimii cinci ani.

Brandul BMW raportase pentru 2021 vânzări record de 2,2 milioane de vehicule. În 2016, BMW a pierdut titlul de cel mai mare producător mondial de automobile de lux, notează Agerpres.

De asemenea, Daimler AG a informat că anul trecut brandul Smart a livrat 38.514 vehicule, în timp ce Mercedes-Benz Vans a vândut 334.210 unităţi, un avans de 2,5% faţă de 2020.

Vânzările de automobile electrice au crescut cu peste 90%, la 99.301 vehicule, a precizat grupul german.

Cel mai semnificativ declin al vânzărilor de vehicule de pasageri în 2020 a fost înregistrat în Europa (1,2%), faţă de o scădere de doar 2% în China şi o creştere de 0,4% în Statele Unite, a informat Daimler.

Compania susţine că deficitul de semiconductori a afectat vânzările la finalul anului trecut. Pe plan global au fost vândute 464.130 maşini Mercedes-Benz în trimestrul patru din 2021, cu aproape un sfert mai puţine decât în perioada similară din 2020.

Recent, Daimler anunţa că între 2022 şi 2030 va investi peste 40 de miliarde de euro pentru a dezvolta automobile electrice pe baterii. Daimler a precizat că, împreună cu partenerii săi, va construi opt noi uzine de baterii, pe măsură ce îşi va majora producţia de automobile electrice, şi de asemenea va fi pregătit ca până în 2030 să fie un producător care va fabrica doar vehicule electrice.

Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart. În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri