Au fost semnate încă două contracte pentru Centura Bucureștiului, promisiunea autorităților fiind aceea că toată Centura va fi modernizată la patru benzi. Anunțul a fost făcut de Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

A fost semnat contractul cu Asocierea GRAFIC TENDS- SVL PROEC pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru ”Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Muncipiului București inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB.

  • Sector II cuprins între A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)
  • Sector I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)

Proiectarea modernizării Centurii de Sud a Bucureștiului, între A2 și A1

Proiectarea modernizării Centurii de Sud a Bucureștiului, între A2 și A1 vizează lărgirea Centurii la patru benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, reamenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile:

  • Ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului
  • Între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului
  • Intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Capitalei, între A1- DN1- A2

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Capitalei, între A1- DN1- A2 vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureștiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei și în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.

Această nouă etapă de modernizare trebuie să țină cont și de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul.

Se vor studia și propune soluții pentru intersecțiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile județene în localitățile: Chiajna, Dragomirești Vale, Tunari, Ștefănești și Moara Domnească – Găneasa, precum și cu drumurile naționale DN3, DN1 și DN7.

Sursa foto: Ionel Scriosteanu/ Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri