Constructorul nipon de automobile Nissan Motor a anuntat reducerea cu 11,1% a profitului net inregistrat in anul fiscal 2006/2007, pana la 460,8 miliarde yeni (2,88 miliarde euro), prima performanta negativa de la preluarea conducerii de catre Carlos Ghosn din 1999.
Vanzarile pe plan mondial au scazut cu 2,4% pana la 3,483 milioane unitati, lucru care trimite grupul Nissan pe locul trei al producatorilor niponi de automobile, in urma Honda si Toyota, potrivit NewsIn.

Vanzarile in Statele Unite ale Americii au scazut cu 4%, in Japonia cu 12,1% iar in Europa cu 0,2%. in restul lumii, vanzarile au crescut cu 5,1%. In aceasta perioada cifra de afaceri a Nissan a crescut cu 11%, pana la 10.468,6 miliarde yeni (70,73 miliarde euro), insa profitul operational a scazut cu 10,9%, pana la 776.9 miliarde yeni (5,25 miliarde euro).

Aceste rezultate confima estimarile Nissan, care avertizase in februarie ca nu va atinge obiectivul initial, de a atinge un nou profit net record in anul fiscal 2006/2007. "Rezultatele noastre din 2006 nu au fost suficient de bune pentru a atinge obiectivele planului Value-Up", a declarat Ghosn, citat intr-un comunicat.

"In acelasi timp, credem ca aceste obiective sunt adaptate potentialului companiei si vom depune eforturi pentru a duce la bun sfarsit acest plan. Drept urmare, am decis sa prelungim cu un an perioada in care trebuie sa finalizam toate obiectivele planului Value-Up", a adaugat acesta.

Anuntat in primavara anului 2005, planul Value-Up trebuia sa fie indeplinit pana la inceputul anului fiscal 2007/2008. Acest plan are drept obiectiv atingerea unui nivel al vanzarilor pe plan mondial de 4,2 milioane automobile pe an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri