Profitul inainte de impozitare al BMW, cel mai mare producator mondial de masini premium, a scazut cu 34% in primul trimestru, pe fondul ingustarii unor marje in afacerea de baza a companiei.
Castigurile inainte de impozitare au scazut la 852 milioane euro, in apropierea estimarii de 859 milioane euro rezultata in urma unui sondaj facut de Reuters in randul a 20 de analisti, informeaza NewsIn. Insa castigurile inainte de impozitare au scazut cu 20%, pana la 609 milioane euro la divizia auto a companiei, la care rata profitului a fost de 5,3%, indicator care a scazut de la valoarea de 6,8% inregistrata anul trecut. Sondajul Reuters indica o valoare de 5,9%.

"Ne asteptam ca afacerile noastre sa creasca apreciabil in lunile urmatoare", a spus intr-o declaratie, presedintele executuiv al BMW, Norbert Reithofer care a precizat ca profitul inainte de impozitare va creste fata de anul trecut, din moment ce un castig suplimentar de 372 milioane euro este exclus.

BMW a precizat ca nivelul cresterii profitului va depinde in mare parte de factori externi precum costurile materiei prime si de evolutia cotatiilor monetare, al caror efect combinat a redus cu 844 milioane euro nivelul veniturilor obtinute anul trecut.

Compania cu sediul central in orasul german Munchen a inregistrat in ultimii ani o crestere solida a vanzarilor datorita noii generatii a masinii de teren X3, a modelelor din seria 1 si a marcii Mini
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri