General Motors (GM) Romania, reprezentantul marcilor Opel si Chevrolet, a vandut, in primele patru luni ale acestui an, cu 83% mai mult decat in perioada similara din 2006, pe fondul cresterii cu peste 120% a vanzarilor Chevrolet.
In intervalul ianuarie - aprilie, in tara au fost comercializate 8.806 automobile Opel si Chevrolet, in crestere fata de cele 4.806 vandute in primele patru luni ale anului trecut, informeaza NewsIn.

Cea mai mare crestere s-a inregistrat la marca Chevrolet, 123%, unde vanzarile au ajuns la 3.806 unitati, in timp ce anul trecut erau cu putin peste 1.700 de unitati. La Opel, vanzarile au crescut cu 61%, de la 3.100 automobile in primele patru luni din 2006, la 3.806 in acelasi interval al anului in curs. in aprilie s-au vandut aproape 2.200 de vehicule ale celor doua marci, cu 70% peste rezultatele din luna a patra a anului trecut.

Reprezentantii General Motors Romania estimeaza ca luna aceasta cifrele de vanzari vor fi superioare celor din aprilie, cu 200 de unitati pentru Opel si peste 100 de unitati pentru Chevrolet.

Cele mai recente statistici ale Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), cu date despre primul trimestru arata ca doua modele aduse ale GM, Chevrolet Aveo, respectiv Opel astra Classic, ocupa locurile trei, respectiv patru in topul vanzarilor modelelor de import. Opel si Chevrolet au avut in primul trimestru o cota cumulata de 9,4% pe piata auto din Romania.

GM anuntase la inceputul anului ca tinta de vanzari pentru 2007 este de 22.000 de unitati (13.000 Opel si 9.000 Chevrolet), insa in aprilie a ridicat-o cu aproape 20%, la 26.000 de unitati (15.000 Opel si 11.000 Chevrolet).

GM Romania a vandut, anul trecut, 19.243 de automobile, cu 81% mai mult decat cele 10.641 comercializate in 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri