General Motors Romania (GM), reprezentantul marcilor Opel si Chevrolet, are o tinta de vanzari de 600 - 640 de unitati pentru masina de teren Opel Antara, ce urmeaza a fi lansata oficial luna aceasta, in Romania , au spus pentru NewsIn reprezentantii GM Romania.

Antara a fost prezentat sub forma de concept in 2005 la salonul auto de la Frankfurt, iar un an mai tarziu a aparut varianta de serie la Paris. Automobilul e produs la uzina GM Daewoo din Coreea impreuna cu SUV-ul Chevrolet Captiva, lansat pe piata romaneasca in octombrie 2006.

Antara vine sa completeze gama marcii Opel care nu mai are niciun automobil de teren de la scoaterea din productie acum patru ani a modelului Frontera care si-a gasit in Europa 285.000 de clienti.

Reprezentantii GM Romania au spus ca primele masini au sosit la cativa dealeri saptamana trecuta. Noul model Opel este un automobil de teren de clasa medie spre superioara si intra in concurenta cu modele precum Toyota RAV 4, Mitsubishi Outlander sau Honda CR-V.

Antara va fi disponibil in trei variante de motorizare: un diesel de 150 de cai putere si doua versiuni pe benzina de 141, respectiv 224 de cai putere. General Motors se asteapta ca dieselul sa fie cea mai cautata versiune. General Motors vrea sa vanda intre 35.000 si 40.000 de unitati Antara anul acesta in Europa. in Romania, preturile pornesc de la 26.000 de euro.

General Motors (GM) Romania a vandut aproape 9.000 de automobile, in primele patru luni ale acestui an, cu 83% mai mult decat in perioada similara din 2006. GM Romania a vandut, anul trecut, 19.243 de automobile, iar pentru acest an, tinta de vanzari este de 26.000 de unitati (15.000 Opel si 11.000 Chevrolet).

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F