BMW încearcă să perceapă abonamente lunare pentru anumite opțiuni, testând terenul pe diferite piețe. Producătorul german de mașini le cere deja șoferilor din Coreea de Sud să plătească un abonament lunar de 18 dolari pentru a avea scaunele încălzite, notează The Drive.

Proprietarii coreeni nu sunt obligați să plătească lunar pentru scaunele încălzite sau pentru oricare dintre celelalte opțiuni disponibile la BMW, dar se pot face plăți lunare pentru a beneficia de aceste facilități. Scaunele încălzite, de exemplu, costă aproximativ 18 dolari pe lună. Clienții pot apela la un abonament pe un an (176 dolari), un abonament pe trei ani (283 dolari) sau pot cumpăra scaunele încălzite permanent (406 dolari).

Printre opțiuni disponibile cu abonamente lunare se mai află și: software-ul BMW Driving Assistance Plus (software-ul de pilot automat), volan încălzit și un generator de zgomot artificial pentru mașinile electrice. Acestea vor fi disponibile pentru diferite tarife, iar unele pot fi adăugate imediat la mașina unui client prin intermediul unui computer sau smartphone.

Citiți și: Cu cât și de ce s-au scumpit mașinile în ultimul an.

De notat faptul că pot exista și alte căi de activare a opțiunilor. Mai exact, utilizatorii care au cunoștințe software ar putea cu usurință să modifice sistemul BMW astfel încât să deblocheze opțiunea gratuit.

Proprietarii de Volkswagen au făcut lucruri similare la mașinile mai vechi de mai bine de un deceniu, folosind instrumente simple pentru a debloca modurile de iluminare și funcțiile ferestrelor. Mai recent, proprietarii de Ford Maverick au aflat că pot debloca sistemul de control al vitezei de croazieră pe Maverick-urile entry-level, pur și simplu schimbând butoanele de pe volan și folosind un software.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri