Compania DaimlerChrysler, care va incepe sa produca automobile Mercedes Benz in 2009 la uzina din India, inregistreaza vanzari puternice pe piata indiana, pe masura ce veniturile crescande alimenteaza cererea pentru masinile de lux, informeaza NewsIn.

Compania fabrica anual in India aproximativ 2.000 de automobile de lux intr-o uzina inchiriata de la grupul Tata Motors Ltd. pentru a le vinde pe piata autohtona, unde masinile de dimensiuni reduse au reprezentat anul trecut 2/3 din din totalul de un milion de exemplare vandute. Dar cererea pentru masinile de lux creste odata cu profitul, arata Reuters.

Cifra de vanzari a companiei DaimlerChrysler a crescut in India cu 11% la 2.121 de automobile in 2006, iar in primul trimestru al acestui an vanzarile au crescut cu 17%, a spus presedintele consiliului de conducere al filialei indiene a DaimlerChrysler, Joachim Schmidt, in cadrul ceremoniei de ancepere a constructiei noii uzine. Uzina in valoare de 67 de milioane de dolari va avea o capacitate de productie de 5.000 de automobile pe an.

DaimlerChrysler rivalizeaza pe piata cu producatorul german de automobile de lux BMW, si cu compania Volksvagen, care fabrica modele Skoda de lux. Ambele spera de asemenea sa aiba castiguri de pe urma cresterii financiare a pietei indiene, care in momentul de fata cunoaste o crestere intensa si se situeaza pe locul al patrulea in Asia.

In martie, BMW si-a inaugurat prima uzina din India, care are o capacitate productiva de 1.700 de vehicule pe an, iar directorul general al acesteia, Norbert Reithofer, a spus ca grupul se asteapta sa vanda peste 1000 de vehicule in India anul acesta, de patru ori mai mult decat anul trecut.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri