Tesla a produs până în prezent peste trei milioane de mașini, o treime dintre ele provenind de la Gigafabrica sa din Shanghai, a anunțat CEO-ul companiei Elon Musk pe Twitter.

Musk a felicitat Tesla Shanghai pentru că a ajuns la un milion de mașini produse, un volum surprinzător ținând cont de lunile de blocaj și restricții cauzate de pandemie de COVID-19 din China, relatează BusinessInsider. Mai mult, fabrica Tesla din Shanghai a fost deschisă abia în 2019.

În timp ce producerea a peste 3 milioane de mașini este o bornă importantă pentru Tesla, producătorul de vehicule electrice rămâne totuși un constructor relativ mic, în comparație cu giganții de tradiție din piața auto. Toyota, cel mai mare producător de mașini din lume, a livrat doar în 2021 peste 10 milioane de mașini, în timp ce Volkswagen, al doilea cel mai mare producător auto din lume, a livrat aproape 9 milioane de mașini anul trecut.

Cu toate acestea, Elon Musk susține că Tesla se bucură de o cerere puternică. Musk a declarat duminică pe Twitter că „producția este o provocare mult mai mare decât cererea” pentru companie.

În ultimul raport financiar al Tesla aferent rezultatelor din al doilea trimestru al acestui an, Musk a spus că Tesla s-a confruntat cu un coșmar în ceea ce privește lanțul de aprovizionare în ultimii câțiva ani, dar ar putea avea o a doua jumătate a anului 2022 cu cifre record.

Raportul din luna iulie arăta că Tesla a livrat peste 250.000 de mașini în al doilea trimestru al anului. Față de trimestru anterior, volumul livrărilor a fost 18% mai mic, cauza scăderii fiind tot problemele de aprovizionare și a criza componentelor necesare, dar raportat la aceeași perioadă a anului trecut, numărul de livrări a înregistrat o creștere cu 27%.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri