Dacia Spring, cea mai vândută mașină electrică din România, are, printre numeroșii fani, și posesori mai puțin mulțumiți de ce au primit. Reprezentanții Dacia România au declarat, pentru wall-street.ro, că sunt indicente minore, izolate și că nu se pune problema unor măsuri de rechemare în service.

Pe Facebook au apărut mai multe grupuri dedicate celor care au sau doresc să afle detalii despre Dacia Spring. Una dintre problemele semnalate de cei care dețin deja o astfel de mașină se referă la aerul condiționat.

„Partea cu încărcarea a fost o probelmă, dar s-a rezolvat. Nu au ajuns la noi chestii recurente, abia atunci se vor lua decizii”, au declarat cei de la serviciu relații presă de la Dacia.

Un alt caz intens mediatizat a fost cel al unui proprietar nemulțumit de rugina care a început să apară sub mașină și la ștergător.

Rugină pe dedesubtul Daciei Spring. Foto/Florin Daniel Petcu

Aceste pete de rugină au apărut după doar un sezon rece, iar, cel mai probabil, ele se vor accentua după câțiva ani de folosință.

”La garanție cu ea. Schimbat ștergător și unde e rugina aia, probabil revopsire cu strat de protecție…. Măcar un ștergător gratis să dea și ei, că e clară calitatea originală”, comentează cineva la postarea publicată pe grupul de Facebook Dacia Spring Romania Oficial.

Retail jobs

”Mașinile sunt construite în China unde există reglementări în privința materialelor folosite (tot ce înseamnă body kit se construiește dintr-o tablă moale menită să mai acorde 1 sau 2% șanse în plus pietonilor în caz de impact – aici puteți verifica cu tablă de pe Mazda/Toyota…) și din același motiv și vopseaua a fost înlocuită. Cea pe baza de ulei pe care o știm a fost schimbată cu cea pe baza de apă. De asta o să vedeți din ce în ce mai multe puncte de vopsea sărită la drumuri obișnuite, nu macadam …”, completează un alt internaut.

”Cine vrea să iasă la pensie cu Dacia Spring să calculeze că în 3-4 ani maxim mașina se amortizează, de ce atâta stres? O lăsam cumva nepoților? Dacă ține 8 ani eu sunt mulțumit de 2 ori (practic se amortizează cei 8.150 euro dublu). Spor!”, scrie un alt posesor de Dacia Spring care pare destul de mulțumit de achiziția sa.

Citeste si:
Toyota închide fabrica din Rusia
Toyota închide fabrica din Rusia

Un șofer din Constanța a acuzat probleme grave la mașină: nu o putea încărca corespunzător, instabilitate la frânare, iar bucăți din mașină i-au sărit la spălare.

După doar o lună de la achiziție, clientul, în primă fază, a întâmpinat dificultăți la modulul de încărcare, încărcarea normală/lentă se oprea după câteva minute, apoi i-a pus probleme în trafic sistemul de frânare, iar ulterior au sărit bucăți din mașină, sub jetul de apă.

Reprezentanții Dacia spun că, în acest caz, vinovat este proprietarul, care a dat cu jetul de apă sub presiune de la spălătorie pe o porțiune unde era montat chederul, care nu rezistă la asemenea forțe.

„Sunt niste cazuri complet izolate, iar de domnul din Constanța ne-am ocupat cu cei de la divizia tehnică. Am vazut ce era în lista lui de probleme. Aceea cu jetul de apă de la spălătorie, dat de la 5 centimetri, este vina lui. La orice altă marcă se întâmplă așa ceva. Este o contraindicație stipulată în carnetul de întreținere și service al mașinii. Pe vopsea, pe tablă, poți da, dar la cheder, nu-ți poate ține de la distanța aia. A dat de aproape, a și recunscut că a dat foarte de aproape. Acest incident nu e acoeprit de garanție”, spun reprezentanții Dacia.

Citeste si:
Restricții de circulație pe Transalpina din cauza poleiului
Restricții de circulație pe...

Foto/ Florin Daniel Petcu

În cea de-a doua situație, de vină ar fi fost sistemul ABS, care, totuși ar fi funcționat corespunzător.

„În cel de-al doilea caz, referitor la comportamentul vehiculului în condiții de frânare, filmarea realizată de către client arată foarte clar următoarele lucruri: Vehiculul rula în condiții de ploaie, cu o viteză de 40 km/h (conform chiar declarațiilor șoferului) într-o porțiune de drum aflată în zona de acțiune a indicatorului de limitare a vitezei de deplasare la 30 km/h. În aceste condiții, scăderea aderenței a dus, în momentul frânării, la intervenția sistemului ABS, ceea ce explică vibrațiile percepute în habitaclu”, au explicat pentru Wall Street reprezentanții companiei.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F