Criza semiconductorilor și a cipurilor este departe de a se fi terminat. Unul dintre giganții industriei, Stellantis, oprește producția la fabrica Opel din Spania. De asemenea, constructorul Honda va reduce producția cu până la 40% la fabricile din Japonia în cazul întreruperilor de aprovizionare.

O lipsă acută de cipuri a lovit producătorii de automobile din întreaga lume în ultimii doi ani, provocând întârzieri în livrarea mașinilor noi și probleme de producție. În iunie, câțiva producători mondiali au declarat că deficitul s-a diminuat după o lungă luptă pentru achiziția de componente.

Stellantis oprește producția la fabrica Opel din Spania din cauza lipsei de cipuri

Stellantis a oprit producția la fabrica sa Opel spaniolă din Zaragoza pentru cinci schimburi din cauza lipsei de semiconductori. Fabrica a anunțat că va suspenda producția de joi seară și va relua producția luni, a declarat un reprezentant al sindicatului pentru Reuters. Conducerea Opel a refuzat să comenteze.

Stellantis construiește modelele Opel Corsa și Crossland în Zaragoza.

Honda va reduce producția cu până la 40% la fabricile din Japonia în cazul întreruperilor în aprovizionare

Honda va reduce producția cu până la 40% în Japonia la începutul lunii septembrie, din cauza lanțului de aprovizionare și a problemelor logistice.

Vestea vine chiar dacă producătorii de automobile japonezi s-au declarat rezervați în ceea ce privește reducerea deficitului de cipuri care a cauzat scăderi repetate ale producției.

Uzina de asamblare Honda din prefectura Saitama, la nord de Tokyo, va reduce producția cu aproximativ 40% la începutul lunii viitoare.

Două linii de la fabrica de la Suzuka din vestul Japoniei vor reduce planurile de producție cu aproximativ 30% la începutul lunii septembrie.

Honda a dat vina pe întârzierile în primirea pieselor și a logisticii din cauza COVID-19 și a penuriei de semiconductori. Ar afecta producția unei varietăți de vehicule, cum ar fi vehiculul utilitar sport Vezel, monovolumul Stepwgn și mașina compactă Civic.

Uzina Saitama și uzina Suzuka ar reduce producția cu aproximativ 10%, respectiv 30%, pentru restul lunii, a spus producătorul auto.

Honda și-a ajustat planul de producție în mai, dar a spus că va reveni la normal la începutul lunii iunie.

Constructorul nipon Toyota își păstrează optimismul

Rivalul Honda, Toyota, a rămas optimist în ceea ce privește planul său de producție, menținându-și obiectivul record de 9,7 milioane de producție globală de vehicule pentru anul financiar curent care se încheie în martie 2023 și afirmând că perspectivele de producție și vânzări se vor îmbunătăți începând cu luna august.

Toyota a declarat în această lună că se așteaptă să producă aproximativ 850.000 de vehicule la nivel global în septembrie și că va căuta să crească producția până în noiembrie, în funcție de aprovizionarea cu piese și personal.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri