Cu o cota de 7% din piata auto bulgara, Dacia ocupa locul sapte in topul vanzarilor. Bulgarii au cumparat in primele patru luni ale anului peste 15.000 de masini, cu 26,5% mai mult fata de perioada similara din 2006.
In perioada ianuarie - aprilie, s-au vandut 15.037 de autoturisme noi, cu 26,5% peste cele aproape 11.900 vandute in intervalul similar al anului trecut. Marca japoneza Toyota, cu 1.729 masini comercializate, a fost lider de piata cu o cota de 11,5%. Pe locul secund s-a situat Ford cu 10,3% din piata, urmata de Peugeot cu 8,5%, Volkswagen cu 7,9%, Opel cu 7,8% si Renault cu 7,6%.

In intervalul cuprins in statistica, Dacia a vandut 1.029 de automobile Logan, cu 68% mai mult decat cele 613 vandute in primele patru luni ale anului trecut. Dacia are 6,8% din piata si ocupa locul sapte in topul marcilor. La sfarsitul lui aprilie a anului trecut se afla pe locul noua, dar cresterea peste media pietei a facut ca marca romaneasca sa avanseze doua pozitii.

Dacia Logan a fost lansata in februarie 2006 pe piata din Bulgaria si si-a gasit anul trecut 1.721 de cumparatori, fiind al doilea model de pe piata la vanzari, dupa Skoda Fabia. Bulgaria este, alaturi de Romania, singura tara in care Dacia a lansat la inceputul anului si furgonul VAN, care va debuta in tarile occidentale incepand cu toamna lui 2007.

Alianta Renault-Nissan isi propune sa aiba in acest an 15% din piata auto bulgara si sa extinda cota de piata a marcii Dacia la 6,5%, de la 4% anul trecut.

In Bulgaria s-au vandut anul trecut 42.625 de masini, cu 27,5% peste cifrele din 2005. Peugeot a fost cea mai cautata marca de automobile din Bulgaria, cu 10,8% din piata
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri