Badge engineering este o găselniță destul de veche a constructorilor de automobile menită să reducă costurile și să atingă cât mai multe piețe. Teoria spune că, dacă lipești sigle diferite pe aceeași mașină, efectuând doar modificări minime la nivel de design, poți vinde același model de mașină în mai multe colțuri ale lumii. Realitatea este, însă, diferită, iar aceste exemple arată că și unele mărci gigantice pot călca strâmb, pătându-și reputația cu niște soluții de compromis cel puțin discutabile.

Sursa foto: Aston Martin, GM, Volkswagen, Lancia, Lotus, Kia, Toyota

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Mihai Fira
Mihai Fira este reporter auto Wall-Street.ro din toamna lui 2022. Înainte de a se alătura echipei, Mihai a colaborat cu mai multe publicații din domeniul auto, atât românești cât și străine. El și-a început cariera ca jurnalist în mediul online, ca editor al site-lui Pitstops.ro, cel mai important portal românesc de motorsport din România. Mihai a colaborat și cu BMWBlog.ro, sursa oficială de știri despre producătorul bavarezi, dar și cu...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri