Modelele noi vor urca vanzarile Skoda cu 17%

Vanzarile Skoda pe piata romaneasca ar putea urca anul acesta cu 17%, pana la 24.000 de unitati, dupa ce in gama marcii va intra primul model de utilitara, noua generatie Fabia hatchback si o versiune cu tractiune integrala a modelului Octavia, au spus joi pentru NewsIn reprezentantii importatorului

Vlad Rusu, director pentru marca Skoda in Romania, a spus pentru NewsIn ca prognoza pesimista pentru acest an ar fi un rezultat de vanzari de 22.000 de unitati, in timp ce varianta optimista, si cea mai probabila, arata ca vanzarile ar putea ajunge la 24.000 de unitati.

Rusu a spus ca uzinele din Cehia vor livra la timp masinile cerute de Romania, iar prima generatie a modelului Octavia - numita acum Octavia Tour - va fi produsa cu siguranta pana la sfarsitul lui 2010, iar tinta de vanzari pentru acest an in Romania este de 7.200 de unitati.

In august, marca ceha va avea pe piata romaneasca primul sau vehicul utilitar, e vorba de modelul Praktik, masina apropiata ca design de automobilul de familie Roomster, lansat in toamna trecuta si in Romania.

In plus, in luna iulie, modelul Octavia va benefia de o varianta cu tractiune integrala numita Octavia Scout. Joi a intrat pe piata si noua generatie Skoda Fabia hatchback, model de clasa mica a carui tinta de vanzari este de 2.500 de unitati anul acesta in tara. Gama Skoda cuprinde in prezent modelele Fabia, Octavia, Superb si Roomster.

Pe partea dezvoltarii retelei de sistributie, Rusu a mentionat ca anul acesta vor fi adaugati sase dealeri noi, iar numarul total va ajunge la 34 in tara.

Anul trecut, pe piata romaneasca s-au vandut 20.541 de masini Skoda, in crestere cu 39% fata de anul 2005. Marca ceha a avut anul trecut 6,9% din piata, fiind devansata doar de Renault in topul vanzarilor marcilor din import.

Skoda Auto a vandut in 2006 pe plan mondial 550.000 de masini, cea mai mare valoare anuala din istoria companiei, iar numarul angajatilor a crescut cu 2%, pana la peste 23.000. Romania a fost anul trecut a saptea piata ca vanzari pentru companie.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri