Mercedes-Benz România și Autoklass au prezentat, în premieră în România, primul showroom sub conceptul MAR20X, ca răspuns la schimbările din lumea retailului și aliniat la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale, oferindu-le o experiență nouă, atât pe partea de service, cât și în ceea ce privește latura de achiziție. De asemenea, Mercedes-Benz a anunțat planurile de extindere pentru noul model de retail, cu 10 locații ce vor fi aduse la acest standard în 2023.

În urma unui proces amplu de renovare și regândire a modelului de retail și o investiție de 1,5 milioane de euro, Autoklass Pipera devine primul showroom Mercedes-Benz MAR20X din România. Locația își propune să ofere o experiență de brand consistentă, fiind aliniată la conceptul de lux modern promis de Mercedes-Benz.

Daniel Grecu, CEO al Grupului Autoklass

MAR20X este un concept care creează cele mai bune condiții pentru succesul activităților de retail – acum și în viitor. Într-o lume în continuă schimbare, noul concept completează direcțiile pentru dezvoltare ale Mercedes-Benz: creșterea complexității tehnologice a produselor, adresarea nevoilor unor clienți din ce în ce mai diverși și cu așteptări tot mai diferite, redefinirea și consolidarea portofoliului de produse și diversificarea punctelor de contact cu publicul brandului.

„Nu suntem doar o companie auto, ci lăsăm ca inovația și obiectivele noastre clare să vorbească despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primește clienții în universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenență la ceva special”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

O parte din familia de modele electrice Mercedes-Benz EQ

Care sunt pilonii principali ai noului showroom concept Mercedes-Benz MAR20X

Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:

Un Mercedes-Benz EQS SUV în zona de predare a vehiculelor către client

  • Arhitectura locațiilor MAR20X: designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale.
  • Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
  • Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;
  • Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client.
  • Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia.

Clasa G aproape că pare mic în această alăturare

Punctele de contact ale showroom-ului ce urmează conceptul MAR20X sunt: Zona de primire a clienților, zona de consultanță pentru produse și servicii, zona de expunere a vehiculelor, zona de predare a vehiculelor, zona de magazin și zona de service lobby în care clienții care vin pentru service așteaptă să fie preluați.

Autoklass Center este divizia de automobile a grupului Romstal, care include Romstal Imex, Valrom Industrie și alte companii specializate pe segmente precum imobiliare, agricultură, energie sau IT. Autoklass este dealer autorizat Mercedes-Benz pe România de peste două decenii, showroom-ul din Pipera fiind primul deschis din rețeaua națională, în 2008.

Mercedes-Maybach S Class specificat cu două culori de caroserie

MAR20X reprezintă încă un pas în direcția „Ambition 2039”, planul Mercedes-Benz de a deveni carbon-neutral (neutru din punctul de vedere al emisiilor de CO2) la nivelul întregului business, inclusiv flota de modele din ofertă și producția lor. Showroom-ul din Pipera este un exemplu în acest sens, scăzându-și emisiile totale de CO2 vertiginos de la un an la altul (previziunea pentru 2023 indică emisii de 595t CO2 față de 1.211t CO2 în 2022) prin folosirea de panouri solare și a altor metode regenerabile. În plus, în România, Mercedes-Benz a notat că una din trei mașini comercializate în 2022 a fost electrificată, iar una din 10 a fost 100% electrică.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri