Un bărbat din Vancouver, Canada, a reușit să intre în automobilul Tesla deținut de alt șofer și să plece, folosind aplicația de pe propriul telefon, scrie Globalnews.ca.

Rajesh Randev spune că a crezut că va intra în Tesla lui, deoarece mașina era de aceeași marcă și aceeași culoare. Bărbatul a deschis ușa cu aplicația sa, a intrat și chiar a plecat. Abia când conducea și-a dat seama că ceva nu era în regulă.

„Se pare că am găsit o eroare”, menționează Randev.

Când a mers să ia mașina, două automobile Tesla erau parcate una lângă alta, a explicat el. Grăbindu-se să-și ia copiii de la școală, bărbatul a urcat în mașină fără sa îi dea prea multă importanță.

„Am reușit să intru în mașina acelei persoane, dar în timp ce am început să o conduc mi-am dat seama că era o crăpătură pe parbriz”, a spus el.

Rajesh Randev și-a sunat soția să o întrebe despre parbrizul spart, dar aceasta nu știa nimic despre incident. „După 5-10 minute, am primit un mesaj pe telefon care spunea „Rajesh, conduci o Tesla?””

Abia după ce a parcat, Randev a observat că roțile erau diferite de mașina lui. Apoi a sunat-o pe persoana care i-a trimis un mesaj și și-au dat seama că cei doi șoferi de Tesla conduceau acum mașina celuilalt.

Cu toate acestea, Randev a putut să se urce din nou în mașină, să o conducă din nou și să-și ia copiii de la școală, cei doi șoferi întâlnindu-se ulterior pentru a îndrepta lucrurile. Randev a declarat că celălalt șofer Tesla i-a spus că a reușit să-și obțină numărul pentru că a tipărit un document, care se afla în mașina lui și avea numărul lui de telefon pe el.

Randev a spus că a trimis mailuri către Tesla, cu dovezile video, dar că nimeni nu l-a contactat până acum.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri