Ascensiunea brandului CUPRA este marcată de deschiderea în zona de vest a țării a unei noi locații, ce evidențiază viziunea mărcii, definind un brand provocator, urban, inovator și independent.

CUPRA lansează ȋn România al doilea showroom CUPRA Garage, un spațiu unic, ce adaugă Timișoara pe harta brandului. Această nouă locație se evidențiază prin identitatea exclusivă a mărcii, prin elementele de design ȋn culoarea cuprului, care subliniază, ȋncă o dată, unicitatea și eleganța modelelor sale. Noul showroom CUPRA Garage din Timișoara este situat ȋn Calea Lugojului 136 – Ghiroda, locație pe care cei din județul Timiș o cunosc deja de 15 ani. Este vorba despre PORSCHE TIMIȘOARA – distribuitor autorizat multimarcă al grupului Volkswagen AG, ce face parte din rețeaua Porsche Inter Auto. Porsche Timișoara oferă, de acum ȋncolo, o experiență exclusivă a mărcii CUPRA, un spațiu unde fiecare viitor client se va bucura din plin de cele mai noi modele și de o atmosferă specifică brandului.

CUPRA devine rapid un brand global, dezvoltând ȋn cei 5 ani de existență o rețea de distribuție puternică, ce a reușit să vândă ȋn anul 2022 un număr de 152.900 autovehicule, față de 16.200 vândute ȋn anul 2020. Astfel, CUPRA Formentor, cu 97.600 vânzări, și modelul electric CUPRA Born, cu 31.300 de vânzări, se detașează ȋn topul celor mai dorite modele, ȋn concordanță cu creșterea exponențială a mărcii. La nivel național, CUPRA se extinde în acele medii urbane pentru care marca și noile sale modele au fost și sunt create, recunoscând, astfel, potențialul pieței.

„Atunci când selectăm un oraș pentru a deschide o nouă locație este nevoie de o abordare strategică, deoarece trebuie să fie recunoscut, totodată, și potențialul pieței unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconvențional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experiențe unice și emoționale, iar faptul că avem propria noastră locație în showroom-ul CUPRA Garage din Timișoara confirmă faptul că ne transformăm ambiția în realitate”, a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

A doua locație CUPRA Garage din România destinată pasionaților de inovație

Performanța pură, tehnologia concentrată pe utilizator, dar și designul sofisticat sunt doar câteva dintre caracteristicile brandului CUPRA, pe care clienții le vor putea descoperi ȋn noua locație. Ambianța este concepută pentru a crea același sentiment de entuziasm și atractivitate contemporană pe care îl simți atunci când conduci o CUPRA. Showroom-ul accentuează individualitatea mărcii, la fel cum modelele acestui brand ies în evidență într-un peisaj stradal, altfel uniform. Locația transmite, totodată, și ceva din viziunea mărcii: CUPRA este un brand provocator, în concordanță cu vremurile actuale, urban și independent.

„Porsche Timișoara este deja de 15 ani o adresă foarte cunoscută clienților din vestul țării pentru toate mărcile Grupului Volkswagen. Ne bucurăm să adăugăm ȋn portofoliul nostru emblematica marcă CUPRA, cea mai nouă marcă a Grupului, un spirit dinamic, modern și neconvențional, cu modele extrem de atrăgătoare, atât electrice, cât și cu motoare convenționale. Așa cum noul CUPRA Garage respectă întru totul cerințele funcționale și estetice ale mărcii, ca spațiu de primire și interacțiune cu clienții, așa ne vom asigura că respectăm standardele CUPRA și în materie de întreținere și service, obținând toate certificările internaționale necesare. Date fiind vânzările pe care le-am înregistrat până acum, cu best sellerul Formentor, suntem convinși că marca va fi foarte bine primită în vestul țării și ne bucurăm să fim noi cei care o vom pune la dispoziția fanilor și clienților.” a declarat cu prilejul lansării Dragan Popadici, Director Executiv Porsche Timișoara.

Experiențe unice pentru clienții CUPRA

Brandul CUPRA ȋși dorește să le ofere clienților săi experiențe unice și memorabile. Inaugurarea noului showroom este prilejul perfect pentru a afirma, ȋncă odată, că este un brand puternic și inovator, care ȋși propune să se extindă și să-și facă noul concept cunoscut, atât la nivel național, cât și internațional. În prezent, ȋn showroom este expus modelul CUPRA Formentor VZ5, cel mai puternic model al mărcii de până acum, iar ȋn perioada imediat următoare, acestuia i se va alătura și CUPRA Born - o mașină 100% electrică. Performanța și electrificarea sunt caracteristici fundamentale ale mărcii CUPRA, piatra de temelie pe care vor fi construite toate modelele viitoare.

Transformarea SEAT S.A. de la combustie internă la electrificare avansează cu pași mari, deschizând calea pentru un nou capitol de creștere în istoria companiei, care aniversează anul acesta 30 de ani de la înființarea și inaugurarea fabricii de la Martorell, Barcelona. Ȋn anul 2021, brandul a lansat prima sa mașină 100% electrică - CUPRA Born, dând, astfel, startul ofensivei electrice a mărcii. Born s-a bucurat de succes ȋncă de la momentul lansării oficiale, fiind unul dintre cei șapte finaliști la premiile European Car of the Year 2022. Acesta a fost al doilea an consecutiv în care CUPRA a fost selectată, după nominalizarea Formentor în 2021.

Marca se pregătește pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie

2024 va fi un an extrem de important pentru CUPRA, marcat de lansările modelelor Tavascan și Terramar, urmate de lansarea modelului UrbanRebel în 2025. Aceste noi modele vor permite mărcii să intre pe noi segmente și piețe și să-și atingă obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de mașini pe an. CUPRA are ca obiectiv poziționarea ȋntre primele 100 cele mai bune mărci globale până în 2030. Pentru a atinge acest obiectiv, va fi susținută de cel puțin șase pârghii de creștere sustenabilă. Ȋntre acestea este inclusă și globalizarea mărcii. Ȋn acest an, CUPRA intenționează să deschidă noi locații CUPRA GARAGE ȋn Berlin, Madrid, Manchester și Paris. De asemenea, parte a obiectivului declarat de a deveni un brand global, CUPRA analizează în prezent intrarea în America de Nord.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri