Tesla Inc a anunţat reducerea preţurilor pentru vehiculele sale electrice în Europa, Israel şi Singapore, extinzând campania de scădere a preţurilor demarată la începutul anului în China, în speranţa că va reuşi să îşi majoreze volumele de vânzări în pofida încetinirii economiei globale, transmite Reuters.

Săptămâna trecută, Tesla a raportat o creştere a livrărilor de doar 4% în primul trimestru din 2023, comparativ cu precedentele trei luni, în pofida discount-urilor acordate în Statele Unite, China, Japonia, Australia şi Coreea de Sud, conform Agerpres.ro.

La câteva zile după publicarea datelor dezamăgitoare privind livrările, Tesla a anunţat a cincea reducere a preţurilor pe piaţa din SUA, după comentariile recente ale directorului general Elon Musk, potrivit căruia Tesla se va concentra pe volumele de vânzări în dauna marjelor de profit.

Vineri, Tesla a informat că va scădea preţurile în multe pieţe europene, inclusiv Germania şi Franţa, în urma îmbunătăţirii capacităţii de producţie.

În Germania, Tesla a redus preţurile pentru vehiculele Model 3 şi Model Y cu 4,5% - 9,8%, în Singapore a redus preţurile pentru vehiculele Model 3 şi Model Y cu 4,3% - 5%, în timp ce în Israel preţul Model 3 a scăzut cu 25%.

Săptămâna viitoare, Tesla va raporta rezultatele financiare înregistrate în primul trimestru din 2023.

Tesla, care îşi vinde automobilele direct către consumatori, susţine că micile ajustări ale preţurilor au avut un efect important asupra cererii. Compania americană a livrat 422.875 de vehicule la nivel global în primul trimestru.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri