Ford Motor se aşteaptă ca preţurile maşinilor să scadă cu peste 5% anul acesta şi anul viitor, în condiţiile creşterii stocurilor la dealeri, iar presiunile competitive vor afecta dominaţia Tesla pe piaţa vehiculelor electrice (EV), transmit Bloomberg şi Reuters.

"Ei au avut piaţa pentru ei, au avut un start semnificativ. Şi acum se confruntă cu presiuni mult mai extinse", a afirmat luni Jim Farley, directorul general al Ford, referindu-se la Tesla, conform Agerpres.ro.

Acesta a anunţat că firma intenţionează să majoreze cheltuielile cu marketingul pentru maşini echipate cu motoare pe combustie, ca răspuns la scăderea preţurilor.

Producătorul auto depinde de modelele alimentate pe benzină, cum ar fi camioneta F-Series şi SUV-ul Bronco, pentru a finanţa planul de 50 de miliarde de dolari pentru expansiunea vehiculelor electrice.

Ford estimează costuri totale cu şapte miliarde de dolari mai ridicate decât ale competitorilor săi. Până la finalul anului, capacitatea globală a Ford de a produce vehicule electrice ar urma să ajungă la 600.000 de unităţi.

Ford a reafirmat că se aşteaptă în acest an la un profit operaţional ajustat între 9 şi 11 miliarde de dolari. Cifra include o pierdere anticipată de 3 miliarde de dolari la divizia de vehicule electrice, Model e.

Producătorul auto american are trei divizii: Ford Model e (vehicule electrice), Ford Blue (vehicule pe combustie) şi Ford Pro (vehicule comerciale şi servicii).

Sursa foto: shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri