Dacia a vandut peste 12.000 de masini, in primele cinci luni, pe piata franceza, cu 30,2% peste perioada similara din 2006, in timp ce vanzarile marcii Renault au scazut cu 13,5%, potrivit unui comunicat remis de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

In perioada ianuarie - mai pe piata franceza au fost inmatriculate 12.146 masini Logan, in crestere fata de cele 9.326 inscrise in primele cinci luni din 2006, potrivit NewsIn. Cota de piata a marcii romanesti a urcat la 1,4%, in primele cinci luni, in timp ce la inceputul lui iunie 2006 era de 1,1%. Luna trecuta, francezii au cumparat 2.576 de unitati Logan berlina si MCV, in crestere cu 34,5% fata de a cincea luna din 2006.

Francezii au cumparat anul acesta 864.000 de autoturisme, cu 2,4% mai putin decat in intervalul ianuarie - mai 2006. Masinile marcilor franceze au 53% din piata, insa vanzarile acestora au scazut cu aproape 7%. Pe de alta parte, cota autoturismelor apartinand marcilor straine creste, pe fondul avansului vanzarilor cu 2,7%, conform statisticilor CCFA.

Vanzarile Renault au scazut cu 13,5% in primele cinci luni, cand au totalizat 187.649 de unitati. Marca are 22% din piata, fiind urmata de Peugeot cu 18% si Citroen cu 14%. La marcile de import, cele mai bune cote de piata le-au avut Volkswagen (6,8%), Toyota - Lexus (5,1%) si Ford cu 5%.

Franta a fost cea mai importanta piata externa pentru Dacia, cu 18.742 de masini vandute in 2006, dublu fata de anul 2005. Anul trecut, in Franta au fost inmatriculate doua milioane de masini.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri