Opel a reîmprospătat modelul de oraș Corsa, faceliftul generației a șasea aducând și pe cel mai mic model din gama mărcii germane grila „Vizor”, dar și farurile cu mai multe elemente LED. În plus, mașina se laudă și cu noi propulsoare mild-hybrid, dar și performanțe sporite din partea versiunii Corsa Electric care oferă și o autonomie mai mare decât anteriorul Corsa-e.

Opel Corsa este printre cele mai cunoscute modele din familia constructorului german care se află sub umbrela grupului Stellantis. Primul Corsa a apărut la începutul aniilor '80 și, de atunci, mașina s-a dovedit populară pe mai multe piețe, fiind mulți ani o referință în materie de vânzări în Marea Britanie, unde se comercializează sub brand-ul Vauxhall. Trecerea de la General Motors (Chevrolet) la PSA, în 2012, și apoi integrarea PSA în Stellantis nu a știrbit din popularitatea modelului Corsa.

Generația actuală a fost lansată în anul 2019 și se bazează pe arhitectura PSA CMP (EMP1), fiind primul model Opel/Vauxhall dezvoltat sub manageriatul PSA. Acum, Corsa a primit un facelift care aduce, evident, schimbări stilistice la exterior, dar și îmbunătățiri pe partea tehnică. Interiorul, cu excepția unui ecran opțional de infotainment cu diametrul de 10,1 inci, este neschimbat.

Pe lângă grila „Vizor” și farurile LED cu mai multe elemente, partea posterioară primește literele „Corsa” pe portbagaj, ca-n cazul ediției aniversare Corsa 40 prezentată acum un an. Există și o vopsea nouă, Grafik Grey, iar detaliile caroseriei (sigle, capacele oglinzilor și nu numai) pot fi vopsite în gri sau negru în funcție de nivelul de echipare și opțiuni, existând și varianta plafonului negru, în combinație cu noul gri exterior.

Faceliftul generației actuale de Opel Corsa a adus un plus pe partea electrică

Opel propune mai multe noutăți odată cu prezentarea design-ului exterior împrospătat. Printre noutăți se numără două agregate mild-hybrid de 1,2 litri care oferă 100 sau 136 de cai putere, motoarele fiind cuplate la o transmisie nouă dual-clutch automată. Vor rămâne în gamă și ICE-urile clasice turbo de 98 și 128 de cai putere, dar și motorul aspirat de 1.200 cmc și 74 de cai putere.

Gama Corsa Electric este mai darnică, deși varianta de bază oferă tot 136 de cai putere și o autonomie (în ciclu WLTP) de 357 de kilometri. Există, însă, și o variantă cu 156 de cai putere și 260 Nm care oferă o autonomie de 402 kilometri. Arhitectura, preluată de la Peugeot e-208 se bazează pe o baterie de 51 kWh.

Prețurile pentru România n-au fost confirmate, dar se prefigurează o creștere pe toată linia, deși britanicii susțin că modelele pe benzină ar trebui să înceapă sub pragul de 22.000 de euro. În schimb, Corsa Electric va costa cel puțin 37.000 de euro, fără ecotichete și alte bonusuri. În prezent, în România, Corsa pre-facelift începe de la 17.110 euro cu ICE, iar Corsa-e începe de la 35.541 euro.

Sursa foto: Opel

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri