BMW Group Central Eastern Europe va deschide la 1 iulie oficial propriul birou in Romania, informatii suplimentare despre structura noii companii urmand a fi oferite la jumatatea lunii iunie, anunta un comunicat al companiei.
Producatorul german de masini premium anunta in iulie 2006 ca va deschide in acest an birouri in Bulgaria si Romania, dupa ce aceste tari vor intra in Uniunea Europeana.

Automobile Bavaria, importatorul BMW, Mini si Rolls Royce in Romania, este de parere ca intrarea BMW cu propriul birou "reprezinta o continuare a ofensivei pe piata romaneasca". Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 356 milioane lei, in crestere cu 37% fata de anul 2005, pe fondul cresterii vanzarilor cu 20%.

Vanzarile Automobile Bavaria au crescut anul trecut cu 20%, pana la 1.753 de unitati (1.656 BMW si 97 Mini), dupa ce cu un an inainte au fost sub 1.500 de unitati, dintre care peste 90% BMW.

Tinta de vanzari pentru acest an este 2.000 de unitati, in crestere cu 14% fata de 2006. Motorul cresterii il vor constitui lansarile de modele noi. Pana acum, compania a adus pe piata in 2007 noile generatii ale modelelor seria 1, seria 3 Cabrio, seria 5 si X5 - la BMW si noua generatie a gamei marcii Mini, cu cele patru versiuni: One, Cooper, Cooper S si Cooper D.

In acest an, pe piata vor mai intra modelele seria 1 Coupe si M3 de la BMW, plus Clubman de la Mini. Automobile Bavaria are dealeri in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Cluj, Oradea, Timisoara, Constanta, Targu Mures, Craiova, Iasi si Galati.

Automobile Bavaria a fost infiintata in urma cu 13 ani la Brasov, pentru a reprezenta marca BMW pe piata romaneasca. Din aprilie 2001, pana luna trecuta, firma a detinut si reprezentanta de camioane si autocare MAN, insa din mai 2007, noul importator al camioanelor germane este compania MHS Truck&Bus.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri