Anul 2006 a marcat schimbarea liderului industriei auto, Toyota Motor reusind sa depaseasca General Motors in ceea ce priveste vanzarile inregistrate, si devenind astfel cel mai mare producator mondial de automobile, a anuntat revista Automotive News, citata de presa internationala.
Automotive News Data Center, care publica un influent clasament anual al producatorilor de automobile, a anuntat ca, anul trecut, cel mai mare fabricant japonez de automobile, Toyota, a vandut cu 128.000 de automobile mai mult decat General Motors.

In realizarea clasamentului, au fost incluse si vanzarile efectuate de o companie subsidiara in totalul companiei-mama ce detine o participatie majoritara.

Grupul GM, cu sediul la Detroit, care a detinut in ultimii 76 de ani pozitia de lider in clasamentul mondial al producatorilor de automobile, a inclus si aceste automobile, in numar de 420.140 pentru anul 2006, in calculul productiei totale.

De asemenea, datele de vanzari ale grupului nipon includ si vanzarile diviziilor Daihatsu Motor Co. si HinoMotors Ltd.

Chiar si conform datelor emise de General Motors, vanzarile globale inregistrate in primul trimestru al acestui an au fost cu 70.000 de unitati sub nivelul atins de rivalul nipon.

Oficialii Toyota s-au declarat increzatori in pastrarea sefiei clasamentului si in 2007, mizand pe vanzari de 9,34 milioane automobile, peste estimarile GM, care se ridica la 9,2 milioane unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri