Trelleborg Automotive, companie suedeza care a inceput joi oficial productia de componente auto anti-vibratie la Dej, estimeaza ca anul acesta va avea vanzari de 10 milioane euro, iar numarul angajatilor va depasi o suta, au declarat, citati de NewsIn, reprezentantii companiei.
Fabrica se intinde pe 2,5 hectare in parcul industrial de la Dej, la aproximativ 40 de kilometri de Cluj - Napoca. Testele de productie au inceput la finele anului trecut, dar fabrica a fost inaugurata oficial joi, in prezenta reprezentantilor Trelleborg Automotive din Suedia si Staele Unite.

Fabrica din Transilvania, pentru care nordicii au investit mai mult de 10 milioane euro, produce elemente de montare pentru sasiuri si motoare, iar printre clienti se numara Dacia - Renault, Audi, Ford si Peugeot. Fabrica are in prezent 100 de angajati, iar numarul va creste gradual atat anul acesta, cat si in anii urmatori, in functie de mersul pietei.

"Avem o platforma globala puternica ce va fi intarita si mai mult prin aceasta uzina. (...) E important sa fim aproape de clientii nostri din punct de vedere geografic, pentru a putea livra la timp ceea ce au nevoie. Aceasta linie de productie dovedeste angajamentul nostru pentru dezvoltarea segmentului automotive in Europa de Est", a spus Peter Nilsson, presedinte al Trelleborg, la inaugurarea fabricii.

Scandinavii anuntau la finele anului trecut ca doresc sa-si restructureze divizia producatoare de componente auto si ca ar putea sa inchida cateva uzine din Occident pentru a muta productia in zone mai ieftine.

Trelleborg este unul dintre cei mai mari producatori europeni de componente anti-vibratie pentru automobile. Compania e parte a Trelleborg Group care a avut anul trecut vanzari de 2,9 miliarde euro si 23.000 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri