Vanzarile pe plan global ale grupului PSA Peugeot Citroen au fost stabile in prima jumatate a anului 2007, atingand nivelul de 1.764.000 unitati vandute, a anuntat vineri al doilea fabricant de automobile din Europa, relateaza Reuters
Grupul a precizat ca se asteapta sa inregistreze progrese in Europa in a doua jumatate a anului, pe fondul cererii pentru o versiune a modelului Peugeot 207 lansata recent si a modelului Citroen C4 Picasso, precum si a versiunii de dimensiuni mai mari a modelului Grand C4 Picasso.

Vanzarile vor creste si pe fondul lansarii modelelor Peugeot 4007, Citroen C-Crosser 4x4 si Peugeot 308, precum si de versiunea station wagon a Peugeot 207, conform NewsIn.

Din numarul de automobile vandute in prima jumatate a anului, 764.000 au fost sub marca Citroen iar un milion au fost sub brandul Peugeot. In Europa occidentala, vanzarile PSA au scazut pana la 1.234.000 automobile, insa inmatricularile au cunoscut o crestere de 0,9%, pana la 1.277.000 unitati.

"Intr-un mediu de afaceri dificil, cota de piata a grupului in Europa a crescut pana la 14,2%", reiese din comunicat, fata de cota de piata de 14% inregistrata in prima jumatate a anului 2006 si 13,7% in a doua jumatate a anului 2006.

Din comunicat reiese ca piata europeana a scazut cu 0,8% intr-o perioada in care euro s-a apreciat fata de yen, reducand astfel pretul automobilelor japoneze, concurenta fiind foarte agresiva.

Noul director executiv al PSA, Christian Streiff, care doreste sa reduca costurile si sa lanseze 41 modele noi pana in 2010, a declarat in mai ca doreste sa recastige cota de piata pierduta in Europa occidentala, unde controla odata 15,5% din piata, fiind intrecut doar de gigantul Volkswagen AG.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri