Toyota Romania a ridicat cu mai mult de 10% tinta de vanzari pentru acest an, la peste 9.000 de unitati, datorita vanzarilor care in primul semestru au fost cu 76% peste cele din primele sase luni ale anului trecut
Daca in perioada ianuarie-iunie 2006 Toyota Romania vanduse 2.536 de unitati, in primul semestru al acestui an volumul vanzarilor a fost cu 76% mai mare, inregistrand un numar de 4.473 de unitati (4.423 Toyota si 50 de unitati Lexus).

"Cresterea este favorizata de noile modele lansate pe piata romaneasca, de dezvoltarea calitativa a retelei de parteneri Toyota, precum si de optimizarea serviciilor oferite clientilor. Cu siguranta vom avea un nou an record in Romania, cu mult peste 9.000 de unitati vandute”, a spus directorul de marketing al Toyota Romania, Mihai Bordeanu. La finalul anului trecut, reprezentantii companiei anuntasera o tinta de 8.000 de automobile pentru acest an.

Cele mai bine vandute modele Toyota in primul semestru al 2007 au fost Yaris (926 unitati), Avensis (880 unitati) si Corolla (857 unitati). in luna iunie cel mai bine vandut model Toyota a fost tot Yaris cu un volum de 220 unitati, urmat de Avensis (182 unitati), Auris si RAV4, fiecare cu cate 116 unitati.

Tot in ultima luna, Toyota a inregistrat un record de vanzare pentru modelul hibrid Prius (sase unitati). in SUA Prius este cea mai bine vanduta masina hibrid. iar in Europa, vanzarile modelului au crescut de la 8.136 unitati in 2004 la 25.000 de masini anul trecut.

Toyota Romania a vandut anul trecut 6.161 de automobile, dintre care 6.117 marca Toyota, si 44 Lexus, brandul de lux al Toyota. Dupa primele cinci luni ale anului, marca nipona avea o cota de 2,7% pe piata auto romaneasca.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri