Honda Motor, al doilea producator auto ca marime din Japonia, a anuntat o noua estimare a profitului anual, dupa ce cererea de automobile economice a crescut pe piata americana si scaderea yenului in raport cu dolarul au generat o crestere a profitului semestrial cu 16%.
Venitul net pentru anul care se va incheia in luna martie 2008 va fi de 5,2 miliarde de dolari , fata de 4,7 miliarde de dolari, cel stabilit in martie 2007, declara surse din cadrul companiei. De asemenea, profitul inregistrat in primul trimestru a fost de 1,38 miliarde de dolari.

Marca a reusit aceasta performanta, atragand clientii fideli brandurilor General Motors si Ford de pe piata americana, mai ales datorita modelelor Civic si CR-V, care ofera o autonomie sporita si performante superioare. Paritatea scazuta a yenului in raport cu monedele de pe principalele piete pe care Honda isi desfasoara activitatea a generat in primul trimestru un profit operational suplimentar de 420 milioane de dolari.

Vanzarile de autovehicule ale grupului Honda au crescut in perioada aprilie-iunie cu 5,6 % , totalizand 946.000 de unitati. Cresterea a fost posibila datorita plusului de 9,5% inregistrat la vanzarile din afara Japoniei, ce au anihilat neutralizat efectul scaderii cererii pe piata autohtona cu 12,8%. Compania va lansa o noua versiune a sedanului Accord, model emblematic si nava amiral in materie de vanzari pentru japonezi. Aceasta noua generatie va aduce si tehnologia hibrida, mai spun specialistii din industria auto.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri