Renault si grupul indian Bajaj Auto se afla in discutii privind constructia de automobile pentru piata indiana, care s-ar putea finaliza cu semnarea unui acord pe termen lung, informeaza NewsIn, citand Reuters.
"Bajaj Auto si Renault se afla in discutii preliminare pentru a intelege in comun cerintele clientilor si potentialul construirii unor automobile competitive pentru piata indiana", scrie Reuters.

Daca se va ajunge la un acord, acest lucru va duce la semnarea unui parteneriat pe termen lung intre Renault si Bajaj, privind dezvoltarea activitatii despre care s-au dus negocieri.

O purtatoare de cuvant din cadrul Renault a anuntat saptamana trecuta ca grupul pe care il reprezinta a contactat deja compania indiana Bajaj privind construirea unui automobil de aproximativ 3.000 de dolari, insa momentan nu s-a ajuns la niciun acord.

Bajaj Auto, care este al doilea producator de motociclete din India, construieste un automobil de transport, primul model pe patru roti dezvoltat de grupul indian, si studiaza fezabilitatea fabricarii unei masini de mici dimensiuni.

Renault se afla deja in parteneriat cu grupul indian Mahindra & Mahindra Ltd. pentru a construi modelul sau de cost redus Logan destinat pietei indiene.

Carlos Ghosn, care conduce atat Renault cat si Nissan Motor Co., a declarat ca Mahindra & Mahindra ar fi un "partener natural" in cazul in care se va lua decizia construirii unui automobil de cost redus.

Grupul indian Tata Motors, care aparent se afla in cursa pentru preluarea brandurilor Jaguar si Land Rover care apartin companiei americane Ford Motor Co., este de asemenea interesat de productia unui automobil ieftin, care se va vinde pentru aproximativ 100.000 de rupii (2.470 dolari).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri