Vanzarile grupului BMW au urcat cu 20% in luna iulie, pana la 123.017 unitati, in principal in urma cererii mari pentru modelul premium X5 al marcii BMW si pentru masinile premium de clasa de mica marca MINI

BMW Group isi mentine previziunea referitoare la vanzari de peste1,4 milioane unitati, pana la sfarsitul anului, dupa relansarea modelului X5 si Mini, precum si prin prisma automobilelor derivate, cum ar fi seria 1 Coupe, care are la baza modelul seria 1 in cinci usi. De asemenea, previziunile optimiste ale grupului BMW se bazeaza si pe succesul pe cae il va avea restilizarea limuzinei Seria 5 si a modelului Mini Clubman break.

Din grupul BMW fac parte marcile BMW si Mini. Compania, cu sediul central in orasul german Munchen, a inregistrat in ultimii ani o crestere solida a vanzarilor datorita noii generatii a masinii de teren X3, a modelelor din seria 1 si a marcii Mini. BMW a avut in 2006 cele mai bune rezultate financiare din istoria sa, dupa ce a obtinut venituri de aproape 50 miliarde euro si un castig inaintea impozitarii de 4,1 miliarde euro.

Venitul net al BMW a crescut anul trecut cu 28%, pana la 2,87 miliarde euro, iar veniturile totale au crescut cu 5% pana la 48,9 miliarde euro, datorita avansului vanzarilor si al serviciilor financiare oferite de companie. Castigurile iniante de impoziate ale BMW au ajuns la 4,12 miliarde euro, din care 372 milioane euro au venit din vanzarea actiunilor detinute la producatorul de motoare pentru avioane Rolls Royce.

Grupul BMW a vandut anul trecut 1,37 milioane de vehicule, in crestere cu 3,5% fata de anul 2005. In primele doua luni ale acestui an, BMW a vandut 190.000 de masini pe plan mondial, iar tinta pentru intreg anul este de 1,4 milioane de unitati.

Anul trecut in Romania s-au vandut 1.656 de masini BMW, 97 de masini Mini si o limuzina Rolls Royce.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri