Mitsubishi si Hyundai, doi dintre cei mai importanti producatori de automobile asiatici, planuiesc sa isi extinda activitatea de productie in Europa de Est.
Cele doua companii se afla in negocieri avansate pentru semnarea unei intelegeri cu Ministerul Comertului din Rusia, si spera ca pana pe 15 septembrie sa puna bazele unor fabrici in aceasta tara.

Japonezii de la Mitsubishi sunt in stadiul de a alege o locatie pentru viitoarea fabrica, osciland intre Vladivostok si St. Petersburg. Coreeni au de ales intre zece posibile locatii pentru viitoare unitate de productie, fiind interesati in special de zonele cu potential industrial ridicat.

O alta companie aflata in tratative avansate pentru a isi deschide o fabrica in aceasta tara este grupul francez PSA, format din marcile Peugeot si Citroen. Francezii prospecteaza terenul pentru a isi pune bazele unei unitati de productie in zona centrala a tarii, in orasul Dzerzhinsk. Capacitatea de productie a viitoarei fabrici se va cifra la circa 200.000 unitati pe an. Productia initiala va fi insa de doar 80.000 de unitati. Costurile estimate de francezi pentru deschiderea fabricii se ridica la circa 250 de milioane de euro, aferente unei unitati de productie de marime medie.

Surse din cadrul Ministerului de Comert au declarat ca se asteapta ca pana la 30 Octombrie sa se semneze in jur de 15 contracte de parteneriat cu mai multi producatori de automobile si subansamble.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri