Vanzarile Ford in Europa au crescut cu 5,4% in primele sapte luni

Vanzarile Ford Europa au crescut cu 5,4% in primele sapte luni ale anului, fata de perioada similara din 2006, ajungand la un total de 1.101.700 unitati livrate, informeaza un comunicat al importatorului Ford in Romania, Romcar,

In luna iulie, prin intermediul celor 21 de piete europene, Ford a vandut 149.200 autoturisme si vehicule comerciale, ceea ce reprezinta o crestere de 10,7% fata de acceasi luna a anului 2006. De asemenea, tot in luna iulie, a crescut si cota de piata a Ford Europa cu 0,6 %, fata de iulie 2006, ajungand la 8,7 % .

Cel mai bine vandut model al lunii iulie a fost Ford Focus, cu un total de 43.000 unitati, urmat de modelul Fiesta, cu 27.500 unitati.

In segmentul autoutilitarelor, modelele Transit si Transit Connect au contribuit semnificativ la cresterea cotei de piata a Ford, cele mai bune rezultate inregistrandu-se in Marea Britanie.

"Succesul vanzarilor noastre in luna iulie si in totalul celor sapte luni se bazeaza pe puterea gamei noastre de produse. (...) Intentionam sa inregistram cresteri in continuare, prin introducerea unor noi modele deosebite", a declarat vicepresedintele de marketing, vanzari si service, la Ford Europa, Stephen Odell.

Vanzarile companiei au crescut pe toate pietele europene. In Germania, vanzarile in primele sapte luni au atins 19.360 unitati, iar alte piete, precum Franta, Italia si Spania au raportat de asemenea cresteri importante. in Rusia, vanzarile au continuat sa avanseze puternic, in timp ce Turcia se mentine in continuare lider de piata.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri