Vanzarile grupului BMW, care detine marcile BMW, MINI si Rolls-Royce, au inregistrat in primul semestru o crestere de 4,6% fata de perioada similara din 2006, pana la 730.285 unitati comercializate
Numarul de masini marca BMW vandute in primele sase luni ale anului au crescut cu 4,2% fata de primul semestru din 2006, pana la 622.415 unitati. Cel mai bine vandut model in primul semestru a fost BMW Seria 3, comercializat in 288.256 exemplare, in crestere cu 13,3% fata de primele sase luni ale lui 2006 cand s-au inregistrat 254.338 unitati vandute.

Vanzarile MINI au crescut pana la 107.576 unitati in primul semestru cu 6,4% mai mult decat in perioada corespunzatoare din anul precedent. Cel mai bine vandut model al MINI a fost modelul MINI Cooper, 56,8% dintre clienti alegand aceasta masina, urmat de modelul MINI Cooper S, care a fost ales de 30,7% dintre cumparatori, urmat de MINI One cu 12,5%.

Numarul de masini marca Rolls-Royce comercializate s-a mentinut relativ constant in primul semestru al anului, in raport cu perioada similara din 2006. Un numar de 294 de automobile Rolls-Royce Phantom au fost livrate clientilor in primul semestru, in crestere cu 2,4%, de la 287 unitati vandute in primele sase luni ale lui 2006.

BMW Group a precizat ca va incepe in septembrie comercializarea noului BMW M3, iar lansarea modelului MINI Clubman este programata pentru toamna acestui an. Grupul a vandut anul trecut 1,37 milioane de vehicule, in crestere cu 3,5% fata de anul 2005. in primele doua luni ale acestui an, BMW a vandut 190.000 de masini pe plan mondial, iar tinta pentru intreg anul este de 1,4 milioane de unitati.

BMW Group si-a deschis in iulie propriul birou in Romania si estimeaza ca vanzarile marcilor BMW si Mini in Romania vor creste cu 10% anul acesta pana la aproape 2.000 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri