Din primele imagini se observa o reinterpretare mai actuala a partii frontale, cu grila de mari dimensiuni, similara cu cea single-frame introdusa de Audi, in mijlocul careia se afla pozitionat logo-ul Chevrolet. Blocurile optice sunt, de asemenea, reimprospatate, Chevrolet optand pentru faruri mai mari alungite cu sticla clara, asemanatoare cu cele de pe Chevrolet Epica. Din profil se remarca liniile mai proeminente ale caroseriei iar spatele este dominat de bara masiva si noile stopuri cu sticla clara.
De o noua infatisare va beneficia si varianta in trei usi, dar prezentarea oficiala sa va face cu un decalaj de cateva luni fata de cel in cinci usi.
In afara de noile modificari Chevrolet a pastrat platforma tehnica a generatie precedente, dar pentru urmatoarele modele din clasa mini va adopta o platforma comuna cu un alt model din portofoliul General Motors, Opel Corsa.
Actuala generatie s-a comercializat in 4.215 unitati in primul semestru al anului 2007, sedanul in 3.513 unitati iar hatchback-ul in 702 unitati. Prin noua restilizare G.M. spera o impulsionare a vanzarilor pentru hatchback, model ce nu a avut un succes, comparabil cu varianta in trei volume, pe pietele emergente.
Chevrolet Romania a raportat o crestere de 112% in primul semestru al anului 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, totalizand 6.115 unitati. Cota de piata a marcii pe piata din Romania, in acest semestru, a fost de 3,6%. Pentru intregul an Chevrolet Romania si-a fixat o tinta de vanzari de 13.000 de unitati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: