Producatorul nipon de camioane Isuzu Motors Ltd a anuntat ca intentioneaza sa isi majoreze profitul operational cu 40% in anul fiscal ce va lua sfarsit in martie 2011, pe fondul extinderii pe plan extern si reducerii cheltuielilor prin cooperarea cu alti producatori, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Anuntand noul plan de afaceri pentru cei trei ani incepand din aprilie 2008, compania din Tokio a declarat ca are drept obiectiv atingerea unui profit operational de 150 miliarde yeni (1,30 miliarde dolari) in anul fiscal 2010/2011, a unor venituri de doua mii de miliarde yeni si a unei marje operationale de 7,5%.

Isuzu, care este unul dintre cei patru producatori de camione din Japonia, cunoscut pentru experienta sa privind tehnologia motoarelor diesel, si-a indeplinit obiectivele financiare precedente pe termen mediu cu un an inainte de termen, prin majorarea vanzarilor si reducerea costurilor.

Producatorii japonezi de camioane intentioneaza sa compenseze reducerea vanzarilor pe plan intern prin extinderea in strainatate, incercand in acelasi timp sa reduca cheltuielile prin cooperarea cu gruparile rivale si alti fabricanti de automobile.

In cursul saptamanii trecute, Isuzu si Toyota Motor Corp., ce detine 5,9% din producatorul de camioane, au declarat ca vor realiza impreuna designul si vor produce motoare diesel de 1,6 litri pentru automobile Toyota destinate pietei europene incepand cu anul 2012.

Isuzu a anuntat luni un acord semnat cu divizia de camioane a Toyota, Hino Motors Ltd. privind construirea unor sisteme de curatare a emisiilor, destinate motoarelor diesel.

Rivalii sai din Japonia, Mitsubishi Fuso Truck & BusCorp si Nissan Diesel Motor Co. sunt detinute momentan de grupurile ce ocupa primele doua locuri ale clasamentului mondial al producatorilor de camioane, DaimlerChrysler AG, respectiv Volvo AG.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri