Vanzarile producatorului japonez de automobile Mazda au depasit 400 de unitati in Romania, in primele opt luni, in crestere de 90% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Mazda a vandut in total 427 masini in perioada ianuarie-august. in ceea ce priveste vanzarile pe luna august, producatorul japonez de automobile a inregistrat o crestere de 139% fata de luna corespunzatoare din 2006, raportand 74 de masini comercializate.

Mazda spera ca vanzarile sa creasca si mai mult in septembrie, pana la 110 unitati, odata cu lansarea pe piata romaneasca a modelului CX-7. Incepand cu luna octombrie, Mazda va aduce pe piata romaneasca si modelul Mazda2, masina care va ridica vanzarile companiei.

Producatorul japonez va avea, incepand cu lunile octombrie si noiembrie, puncte de vanzare in Sibiu, Iasi si Brasov. In luna decembrie vor fi deschise alte doua reprezentante Mazda, una in Bacau si alta in Ploiesti. Pentru inceputul anului 2008, Mazda anunta un nou dealer in partea de nord a Capitalei, si noi centre in Pitesti si Craiova.

In Romania constructorul japonez Mazda este reprezentat de zece dealeri, iar compania anunta ca numarul acestora va ajunge la 16 la inceputul anului viitor.

Mazda si-a propus sa comercializeze in acest an 1.000 de unitati in Romania.

Ford Motor Co. detine o treime din producatorul nipon Mazda. Compania construieste aproximativ trei sferturi din vehiculele proprii in Japonia. In 2006, Mazda a construit 966.500 vehicule in Japonia si 344.000 in unitatile de peste hotare, iar vanzarile globale inclusiv alte automobile construite sub brandul Mazda s-au ridicat la 1,23 milioane unitati.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri