Profitul net al Renault - Nissan Romania a urcat anul trecut cu 88%, pana la peste 58 milioane lei, in timp ce cifra de afaceri a avansat cu 5% pana la aproape 1,1 miliarde lei, conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finante.

Anul trecut, profitul net al companiei a ajuns la 58,66 milioane lei (16,66 milioane euro), in crestere cu 88% fata de valoarea inregistrata cu un an inainte, de 31,2 milioane lei (8,6 milioane euro). Cifra de afaceri a urcat cu 5%, pana la 1,098 miliarde lei (312 milioane euro), dupa ce in 2005 compania a derulat afaceri de 1,043 miliarde lei (288 milioane euro). Si tot anul trecut, profitul brut a fost de 69,97 milioane lei.

Compania nu a oferit informatii despre factorii care au dus la cresterea profitului si nici nu a dezvaluit previziunile pentru 2007.

Anul trecut, vanzarile cumulate ale Renault si Nissan in Romania au fost de 26.454 de unitati, dintre care 23.500 marca Renault si 2.954 Nissan. Vanzarile Renault - Nissan Romania au scazut anul trecut, comparativ cu 2005, cu mai putin de 1%, deoarece scaderea de 4% a vanzarilor Renault a fost compensata de cresterea cu aproape 40% vanzarilor Nissan. In 2005, vanzarile importatorului crescusera cu 89%, comparativ cu 2004.

In primele sapte luni ale acestui an, vanzarile cumulate ale celor doua marci au ajuns la 20.182 de unitati, dintre care peste 18.700 Renault. Marca franceza a avut in primele sapte luni 9,1% din piata auto romaneasca, in timp ce Nissan si-a insusit numai 0,7%.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri